• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
33

ساخت ایرپاور اپل متوقف شد

  • کد خبر : 27026
  • 11 نوامبر 2020 - 14:15

بر اساس گزارش‌های جدید، اپل بار دیگر روند ساخت ایرپاور را متوقف کرده است و این شرکت هیچ‌وقت ساخت آن را ادامه نخواهد داد.

ایرپاور اپل

در مراسم رونمایی آیفون ۱۲، دقیقا پس از اعلام نبود شارژر و هدفون در جعبه پرچمدار جدید اپل اعلام شد که شارژرهای بی سیم بار دیگر از طرف کمپانی محبوب اپل با قابلیت شارژ چندتایی روانه ی بازار می شوند، اما منظور از این شارژرها دقیقا ایرپاورهای قدیمی نبود. به هر حال بار اولی نیست که اپل ادعای ساخت شارژر بی سیم را دارد. در ادامه به بیان کلیه ی اطلاعات منتشر شده در این خصوص می پردازیم.

ایرپاور اپل دیگر هیچ وقت به مرحله ی ساخت و تولید نمی رسد

در سال ۲۰۱۷ قرار بود ایرپاور‌‌ اپل‌ کنار آیفون ۱۰ عرضه شود. ایرپاور‌ شبیه به پدی بود که محصولات مختلف اپل از جمله اپل واچ و آیفون را حمل کرده و آن ها را شارژ می نمود. اپل در سال ۲۰۱۷ مدعی شد که ایرپاور یک مشکل فنی دارد و به هنگام شارژ دستگاه های مختلف با تولید گرمای بیش از اندازه ای مواجه شده است. چندی پیش خبر کنسل شدن پروسه ی طراحی و تولید دوباره ی شارژر بی‌سیم اپل‌ سر و صدای زیادی به پا کرد. از این رو پیش بینی می شود به طور کامل خط تولید شارژرهای بی سیم اپل با نام ایرپاور توقف یاید.

ایرپاور اپل

شارژر بی سیم اپل کارایی خوبی برای شارژ اپل واچ داشته است

شایعه ی ساخت دوباره ی ایرپاور اپل توسط یک فاش‌کننده اطلاعات معروف با نام Jon Prosser روانه ی وب سایت های مختلف شده بود. او به این موضوع اشاره کرد که ایرپاور در سال ۲۰۱۷ با مشکل شارژ کردن اپل واچ مواجه بوده و این بار موفق از پروسه ی شارژ اپل واچ بیرون آمده است. اما دوباره جان خبر توقف تولید شارژرهای بی سیم اپل تحت ایرپاور را منتشر نمود. درنتیجه اپل دیگر محصولی به نام ایرپاور نخواهد داشت.

شارژر بی سیم جدیدی جایگزین ایرپاور خواهد شد

کنسل شدن همیشگی ساخت ایرپاور اپل مساوی شد با تولید مگ سیف شارژرهای مغناطیسی برای آیفون های جدید. به‌ احتمال زیاد اپل از این پس توسعه شارژر بی‌سیم مگ‌سیف را ادامه خواهد داد. گویا شارژرهای بی‌سیم مگ‌سیف ریسک کمتری داشته اند. کمپانی های دیگر نیز برای محصولات مختلف خود از تکنولوژی های مشابه شارژ مگ سیف استفاده کرده و با مشکل تولید گرمای زیاد رو به رو نشده اند. باید دید این دسته از شارژرها تا چه حد رضایت کاربران اپل را به دست می آورند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.