• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
18

بهاره رهنما به خاطر توهین به قوم لر تهدید به قتل شد

  • کد خبر : 28077
  • 06 دسامبر 2020 - 16:08

ماجرای اظهار نظر جنجالی بهاره رهنما درباره قوم لر در برنامه شام ایرانی هنوز به پایان نرسیده است. وی که در کامنت های اینستاگرامی تهدید به قتل شده است، به پلیس فتا شکایت کرد.

تهدید به قتل بهاره رهنما

در قسمت جدید برنامه اینترنتی «شام ایرانی»، برنامه بهاره رهنما در بخشی از صحبت‌هایش اینطور گفت: «ماشاءالله دخترهای امروزی سرو وضعشون نیکول کیدمنه، طرز فکرشون لر.»این جمله بهاره رهنما واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و برای مخالفت با حرف این بازیگر سرشناس حتی در فضای مجازی هشتگ راه انداختند.

تهدید به قتل بهاره رهنما

جزئیات ماجرا توهین به قوم لر از زبان بهاره رهنما

 اما بهاره رهنما با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اینطور نوشت:

از خدمات شما و دغدغه هایتان برای مردم غیور کشورمان اگاهم بار دیگر بر خود میدانم که مشخصا عرض کنم :

در شام ایرانی من به قدمت فیلم «دختر لر» اولین فیلم ایرانی ناطق در قیاس با فیلم های بازیگران امروزی اشاره کردم آنهم در بخش نمایشی کار و در نقش یک خواهر شوهر عصبی! و اگر اسم این قدیمی ترین فیلم ایرانی هر چیزی بود ملاک من همان اسم بود و خداوند را شاهد میگیرم که هیچ اشاره ای به قومیت نداشتم شما عزیزان هم اگر عجول نبودید و شام ایرانی ما را تا قسمت آخر میدید متوجه میشدید که من اصلا به بهانه حمایت از یک بانوی لر که قربانی سوختگی در یک نزاع فامیلی شده بود در این برنامه شرکت کردم!

از کسی جز خدا هم نمیترسم و چندین بار هم عرض کردم که این سو تفاهمی بیش نیست و برای منی که مادرم و مدرس دانشگاه و معلم حمایت از همه اقوام ایرانی بسیار مهم است و در جریان سیل و زلزله و حمایت از زنان بد سرپرست همیشه فعال و پیش قدم بودم لذا از شما عزیزان بعنوان چهره های فرهنگی این قوم با فرهنگ و اصالت تقاضا دارم با موج صفحات زرد اینترنتی جلو نروید و کمی آگاهانه با موضوع برخورد کنید! اگر قسمت آخر راببینید همه چیز را متوجه میشوید! در نهایت من به توجه خداوند به نیت انسان ها بسیار ایمان دارم و با وجود تهدید به قتل و اسید پاشی و آدم ربایی توسط بعضی از همشهریان لر هیچ عکس العملی تا کنون جز توضیح واضحات نداشتم!

اما آگاهی لرستان و پلیس فتا در جریان تمام ایدی ها شماره های تهدید آمیز قرار گرفته و نهایت همکاری را داشته اند !

تهدید به قتل بهاره رهنما

گفتگو با بهاره رهنما درباره حواشی به وجود آمده

بهاره رهنما در این باره گفت: به هرحال کسی که وارد فضای مشهور شدن می‌شود و سال‌ها در این کار هست معمولا به این اتفاق‌ها و حمله‌ها عادت دارند.

او ادامه می‌دهد: همه از من می‌پرسند که چه طور این قدر محکم هستی و از این هجمه‌هایی که برعلیه این بازیگر زن به راه افتاده است خسته نمی‌شوی، با قاطعیت می‌گویم نه. بحث نیت آدم‌هاست که هم در اخلاقیت و هم در سنت، ادبیات و دین ما مهم ا ست.

بهاره رهنما می‌گوید: من واقعا نیت درستی نسبت به اجتماع و آدم‌ها دارم به همین خاطر همیشه خدا من را از تندباد‌های حواشی عبور می‌دهد. من واقعا وقت پرداختن به حواشی ندارم، من یا مادر بودم یا مشغول درس خواندن بودم و یا مشغول فعالیت و کار کردن.

خانم رهنما افزود: بالاخره یک سری سایت‌ها و پیج‌ها به دنبال فرصت هستند تا از درست کردن حواشی برای دیگران پول دربیاورند و از آنجای که من آدم فعالی هستم این فرصت برای این افراد بیشتر دست پیدا می‌کند.
تهدید به قتل بهاره رهنما

بهاره رهنما تهدید به قتل شد!

بهاره رهنما می گوید: در میان کامنت‌هایی که برایم ارسال شده است دو مورد مرا تهدید به قتل و آدم ربایی کردند که از طریق وکیلم درحال پیگیری است. اما جوان‌ها باید بدانند که برخی از این تهدیدها و افعالی که استفاده می‌کنند حبس و زندانی شدن دارد. خوشبختانه پلیس فتا بسیار قوی است و در این موارد پیگیری بسیار خوبی دارد. وی در ادامه با بیان اینکه چندی پیش هم دو نفر از افرادی را که در فضای مجازی برای من مشکل ایجاد کرده بودند را توسط پلیس فتا شناسایی کردیم اما من هر دو نفرشان را بخشیدم. بهاره رهنما اضافه کرد: من از این فرصت استفاده می‌کنم و به دخترها و خانم‌هایی که در فضای مجازی توسط برخی از افراد مورد تهدید قرار گرفته‌اند می‌گویم که به هیچ عنوان نترسید و حتما ماجرا تهدید در فضای مجازی را با پلیس درمیان بگذارید.

تهدید به قتل بهاره رهنما
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=28077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.