• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
16

بابک جهانبخش فردا زیر تیغ جراحی می‌رود

  • کد خبر : 28499
  • 14 دسامبر 2020 - 12:52

بابک جهانبخش خواننده جوان موسیقی پاپ، دو روز پیش به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد. دقایقی پیش همسرش با انتشار پیامی در فضای مجازی اعلام کرد، جهانبخش فردا جراحی قلب باز می‌شود.

جراحی بابک جهانبخش

بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ در آستانه کنسرت آنلاین خود دچار عارضه قلبی شده و به دلیل انسداد رگ های قلبی تحت نظر پزشکان معالج است.

محمد حاتم پور تهیه کننده کنسرت «احساس» ضمن تایید خبر سکته قلبی بابک جهانبخش از عمل جراحی این خواننده در روزهای آینده خبر داد و اعلام کرد: متاسفانه آخر هفته بدی را گذراندیم. سه رگ اصلی بابک دچار گرفتگی حاد شده است. او خطر سکته را از سر گذرانده اما هم اکنون تحت نظر پزشکان معالج خود در حال آماده شدن برای عمل جراحی قلب باز است.

در روزهای گذشته خبر برگزاری کنسرت ضبط شده بابک جهانبخش در تاریخ ۲۶ و ۲۷ آذر، هیاهوی زیادی را در فضای مجازی باعث شده است.

با توضیحات محمد حاتم پور، به نظر می آید بابک جهانبخش فیلم کنسرت «احساس» را در شب جراحی عمل قلب باز از روی تخت بیمارستان تماشا خواهد کرد.

جراحی بابک جهانبخش

بابک جهانبخش فردا زیر تیغ جراحی قلب باز می‌رود

طبق تصمیم تیم پزشکی، قرار بود این هنرمند پنجشنبه این هفته تحت عمل جراحی قرار بگیرد؛ اما دقایقی پیش همسرش با انتشار پیامی در فضای مجازی اعلام کرد، جهانبخش فردا جراحی قلب باز می‌شود.

جراحی بابک جهانبخش

بیوگرافی بابک جهانبخش

بابک جهانبخش (با نام شناسنامه ای علی جهانبخش) متولد ۱ فروردین ۱۳۶۲ در بوخوم آلمان، بابک جهانبخش از خوانندگان پرمخاطب موسیقی پاپ ایران است. وی دانش آموخته رشته صداگذاری موسیقی می باشد که ابتدا بعنوان فوتبالیست شروع کرد سپس وارد موسیقی شد.

شروع از آلمان تا ایران

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره های آموزشی جدید را طی کرد و در سال ۷۶ و در سن ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تایید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود .

در سال ۱۳۸۲ تولید اولین آلبوم او شروع شد و در سال ۱۳۸۴ آلبوم چی شده را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد او با انتشار آلبوم من و بارون در ۲۱ تیر ۹۱ وارد مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود شد

جراحی بابک جهانبخش

ازدواج اول بابک جهانبخش

بابک جهانبخش در سال ۱۳۸۸ وقتی ۲۶ ساله بود با مروارید شهریاری ازدواج کرد. خانم شهریاری از عوامل برگزار کننده کنسرت جهانبخش در لندن انگلستان بود که این آشنایی از آنجا شکل و به ازدواج ختم شد که ثمره آن یک پسر بنام آرتا می باشد

مروارید شهریاری، متولد تهران و دارای مدرک مدیریت بازرگانی است، او در حال حاضر یک شرکت بازرگانی و یک کتاب ترجمه شده تخصصی در حوزه بازگانی دارد.

زندگی زناشویی بابک جهانبخش و همسرش مروارید شهریاری با وجود فرزندشان آرتا در نهایت به جدایی و طلاق انجامید از علت طلاق وی اطلاعی در دست نیست.

جراحی بابک جهانبخش

ازدواج دوم باباک جهانبخش

در روزهای پایانی آذر ۱۳۹۶ بابک جهانبخش با انتشار عکسی دونفره از ازدواج خود با خانم پریا پرتوی فرد طراحی و مدل لباس خبر داد.

جراحی بابک جهانبخش

آلبوم‌ های بابک جهانبخش

● چی شده (۱۳ آذر ۱۳۸۴)

● بی اسم (۲۲ آبان ۱۳۸۷)

● احساس (۳۰ خرداد ۱۳۸۹)

● زندگی من (۱۷ خرداد ۱۳۹۰)

● من و بارون (۲۱ تیر ۱۳۹۱)

● اکسیژن (۲۲ مرداد ۱۳۹۲)

● مدار بی قراری (۲۳ شهریور ۱۳۹۳)

● حالم خوبه (۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵)

جراحی بابک جهانبخش
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=28499

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.