• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
35

نگاهی به یکی از بهترین های توشیبا؛ دستگاه کپی توشیبا E-STUDIO 2303A

  • کد خبر : 28895
  • 20 دسامبر 2020 - 17:06
دستگاه کپی توشیبا E-STUDIO 2303A

دستگاه های کپی توشیبا از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند، پیشنهاد خیلی از فروشندگان بازار دستگاه کپی، خرید دستگاه فتوکپی توشیبا است. در ادامه شما را با ویژگی هایی که موجب محبوبیت دستگاه های کپی توشیبا و همچنین یکی از بهترین آن ها، دستگاه کپی توشیبا E-STUDIO 2303A آشنا خواهیم کرد.

توشیبا به عنوان یکی از ریش سفیدهای بازار بین المللی شناخته می شود که سال هاست با محصولات متعددی از تلویزیون گرفته تا مانیتور، لپ تاپ، هارد، تبلت، دستگاه کپی و پرینتر همراه ماست؛ تا جایی که به عنوان نهمین شرکت تولید کننده دستگاه های الکترونیکی در جهان شناخته می شود. یکی از محصولات توشیبا که مانند سایر دستگاه های تولید شده توسط این برند در خانه یا محل کار ما جا خوش کرده است، دستگاه کپی توشیبا است.

 خیلی از کاربران هنگام خرید دستگاه کپی بین دو یا چند برند، مردد هستند؛ اما از آن جایی که دستگاه های کپی توشیبا از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار هستند، پیشنهاد خیلی از فروشندگان بازار دستگاه کپی، خرید دستگاه فتوکپی توشیبا است. در ادامه شما را با ویژگی هایی که موجب محبوبیت دستگاه های کپی توشیبا و همچنین یکی از بهترین آن ها، دستگاه کپی توشیبا E-STUDIO 2303A آشنا خواهیم کرد.

دستگاه کپی توشیبا E-STUDIO 2303A

چرا دستگاه کپی توشیبا؟

این روزها دستگاه های کپی پیشرفته ای با قابلیت های تقریبا یکسان از جمله قابلیت شبکه که در اکثر آن ها دیده می شود، توجه کاربرانی که به دنبال خرید دستگاه کپی هستند را به خودشان جلب می کنند؛ اما نباید در کنار قابلیت های پیشرفته ای که به آن ها نیاز داریم از توجه به میزان تعمیرپذیری دستگاه کپی و همچنین آسان بودن کار با آن غافل شویم؛ چراکه همه دستگاه های کپی فارغ از اینکه از چه برند و مدلی هستند، دیر یا زود خراب می شوند و به تعمیرات نیاز پیدا می کنند. هر چقدر میزان تعمیرپذیری دستگاه کپی پایین تر باشد، باید بیشتر توی دردسر بیفتیم و به دنبال افراد متخصص تر باشیم تا بتوانند قطعه آسیب دیده را تعمیر کنند؛ در غیر این صورت باید به تعویض آن تن دهیم که مطمعنا خیلی برایمان گران تمام می شود.

از طرفی هر چقدر دستگاه کپی پیشرفته تری خریداری کنیم باید بیشتر برای سر و کله زدن با آن و آشنایی با آپشن هایی که دارد وقت بگذاریم. با این وجود اگر دستگاه کپی که خریداری میکنیم به گونه ای طراحی شده باشد که کار با آن آسان و پیچیده نباشد، دیگر سردرگم نخواهیم شد. خوشبختانه دستگاه فتوکپی توشیبا هر دوی این ویژگی ها را دارد؛ به گونه ای که هم از تعمیرپذیری بالایی برخوردار است و هم به شکلی طراحی شده است که کار کردن با آن آسان است. با این وجود اگر دستگاه کپی توشیبا را خریداری کنید و به هر دلیلی با مشکلی در آن مواجه شوید، احتمال تعمیر دستگاه کپی توشیبا به دلیل تعمیرپذیری بالایی که این دستگاه دارد، بالاست و همچنین تعمیر این دستگاه نسبت به تعمیر سایر دستگاه های کپی برای تعمیرکاران راحت تر است.

دستگاه کپی توشیبا E-STUDIO 2303A

دستگاه کپی ۳ کاره E-STUDIO 2303A توشیبا

دو ویژگی که اکثر کاربران هنگام خرید دستگاه کپی در ذهن خود دارند کم حجم بودن و سبک وزن بودن دستگاه کپی است. مطمعنا شما هم دوست دارید دستگاه کپی داشته باشید که چنین ویژگی‌هایی داشته باشد، خوشبختانه دستگاه کپی E-STUDIO 2303A توشیبا چنین ویژگی هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ چراکه هم کم حجم است و هم سبک وزن.

علاوه بر این دو ویژگی مهم که در این مدل از دستگاه کپی توشیبا گنجانده شده است، سه قابلیت بسیار مهم کپی، پرینت و اسکن نیز در دستگاه کپی توشیبا E-STUDIO 2303A قرار داده شده است. با این اوصاف می‌توان گفت که دستگاه E-STUDIO 2303A، یک دستگاه کپی سه کاره است که قابلیت کپی و پرینت کردن به صورت سیاه و سفید و قابلیت اسکن کردن به صورت رنگی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دستگاه کپی توشیبا E-STUDIO 2303A یک بدنه جمع و جور دارد که ابعاد آن ۴۰۲ در ۵۴۰ در ۵۷۵ میلی متر خلاصه شده است و وزن آن نیز ۲۷ کیلوگرم است. از اسکنر رنگی USC در این دستگاه استفاده شده است که می‌تواند به صورت پیوسته ۱۵۰ ورق را اسکن کند. جالب است بدانید که این مدل از دستگاه فتوکپی توشیبا از استانداردهای زیست محیطی بین المللی پشتیبانی می کند با این وجود عملکرد ایده‌آلی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی دارد؛ به گونه‌ای که با برخوردار بودن از حالت خواب خودکار در مصرف برق صرفه جویی می‌کند.

دستگاه Toshiba E-STUDIO 2303A فرایند چاپ را به روش عکاسی الکترو استاتیک غیر مستقیم انجام می‌دهد که استفاده از چنین تکنولوژی در این دستگاه موجب شده است که سرعت چاپ و کپی آن به ۲۳ صفحه در هر دقیقه برسد. سایز کاغذهای مورد استفاده در این دستگاه شامل A3 تا A5 است. علاوه بر این ظرفیت کاغذ در سینی آن نیز ۳۵۰ ورق است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=28895

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.