• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15

مهدی مهدوی کیا نایب رئیس اول علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال

  • کد خبر : 29815
  • 09 ژانویه 2021 - 10:53
مهدوی کیا نایب رئیس علی کریمی

علی کریمی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران که از قبل اعلام کرده بود که در انتخابات فدراسیون شرکت خواهد کرد، مهدی مهدوی کیا را به عنوان نایب رئیس اول معرفی کرد.

علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران و کاپیتان سابق تیم ملی برای نامزدی ریاست فدراسیون فوتبال رسماً ثبت‌نام‌ کرد.

حضور علی کریمی انتقاداتی را نیز به همراه داشته و یکی از موضوعاتی که در مورد ستاره سابق فوتبال ایران مطرح می شود، عدم داشتن مدرک تحصیلی و نداشتن تجربه مدیریت است، که البته خودش در تماس تلفنی با محمد دادکان در این مورد صحبت کرده و تاکید داشته که قطعا عملکرد او ضعیف تر از کادر مدیریت قبلی فدراسیون فوتبال نخواهد بود.

مهدی مهدوی کیا نایب رئیس اول علی کریمی شد

علی کریمی برای جبران نواقصی که ممکن است در اداره فدراسیون تحت مدیریت او ایجاد شود، برای پست نایب رئیسی اول مهدی مهدوی کیا را پیشنهاد داده است. او همچنین برای نایب رئیسی دوم نام سعید دقیقی و برای نایب رئیسی سوم خانم فاطمه علیپور را  معرفی کرده است.

کریمی پس از رسمی کردن حضور مهدوی کیا در انتخابات پیش روی فدراسیون با انتشار پیام کوتاهی نوشت: در اصل رئیس شمایی مهدی جان. مرسی که کنارمون هستی. ان شالله اتفاقاتی خوبی برای فوتبال بیفته به کمک همه فوتبالی‌ها و فوتبال.

مهدوی کیا نایب رئیس علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال

مهدی مهدوی کیا این روزهای به عنوان مربی در آکادمی باشگاه هامبورگ فعالیت می کند و از راه دور بر فعالیت های آکادمی کیا در ایران نظارت دارد. او پیش تر تاکید کرده بود که فضای فوتبال در ایران به گونه ای نیست که او علاقه ای به کار کردن در این فضا باشد، اما حالا به نظر می رسد درخواست علی کریمی از او برای حضور در کابینه‌اش با پاسخ مثبت او روبرو شده است.

بی شک حضور مهدی مهدوی کیا به عنوان نایب رئیس اول در انتخابات فدراسیون فوتبال، شانس علی کریمی را برای برنده شدن این رقابت خیلی بیشتر از قبل خواهد کرد  و ستاره سابق تیم ملی از همین حالا با این اقدامِ بزرگ و راضی کردن مهدوی کیا برای ورود به عرصه مدیریتی، بسیاری از انتقاداتی که به او و تیمش وارد می‌شده، را از بین برده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.