• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
19

نیلوفر مولایی، مجری زن صدا و سیما به شبکه ایران اینترنشنال پیوست + فیلم

  • کد خبر : 29887
  • 10 ژانویه 2021 - 14:13
نیلوفر مولایی به ایران اینترنشنال پیوست

نیلوفر مولایی مجری صداوسیما که در برنامه‌های مانند حوالی امروز شبکه پنج، اخبار فناوری به عنوان مجری تلویزیون و رادیو حضور داشته است؛ به شبکه‌ تلویزیونی ایران اینترنشنال پیوست.

نیلوفر مولایی کیست؟

نیلوفر مولایی فارغ التحصیل رشته کاردانی بازیگری از دانشگاه سروش و کارشناسی مجری گری از دانشکده خبر است.

او پس از اتمام تحصیلات خود به عنوان مجری در برنامه صبحگاهی حوالی امروز در شبکه پنجم سیما به عنوان گوینده فعالیت می کرد همچنین مجری اخبار فناوری زومیت را به عهده داشت و به عنوان گوینده در رادیو شب چندین اجرا را بر عهده داشت.

مولایی در سریال در کنار هم در تلویزیون بازی کرده و همچنین سابقه حضور در فیلم سینمایی مرداد به کارگردانی بهمن کامیار را دارد.

او در فیلم کوتاه “دور ، نزدیک ، نزدیکتر” به کارگردانی مسعود صدر نیز ایفای نقش کرده است.

وی سال ۱۳۹۸ ایران را ترک کرد و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست. نیلوفر مولایی از گویندگان فعال در حوزه خبر در شبکه ایران اینترنشنال است که بیشتر اخبار این شبکه خارجی فارسی زبان درباره تحولات و حواشی سیاسی جمهوری اسلامی است.

شبکه ایران اینترنشنال

نیلوفر مولایی به ایران اینترنشنال پیوست

ایران اینترنشنال ( Iran International‌) به معنی «ایران بین‌الملل یک شبکهٔ تلویزیون ماهواره‌ای، کانال رادیویی و وب‌سایت خبری به زبان فارسی مستقر در لندن (انگلستان) است که بر پخش اخبار و برنامه‌های سیاسی و اجتماعی مربوط به ایران تمرکز دارد. این شبکه نخستین و تنها تلویزیون خبری ۲۴ ساعتهٔ فارسی‌زبان در خارج از ایران است. پخش برنامه‌های ایران اینترنشنال از ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ مصادف با دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران آغاز شد.

ایران اینترنشنال مدعی است ۲۰ میلیون مخاطب دارد. این شبکه بر خبررسانی متمرکز است، اما برنامه‌ها و مستندهایی با موضوعات علم، هنر، فناوری، ورزش، و فرهنگ نیز پخش می‌کند. برخی از اقدامات این شبکه از جمله پوشش زندهٔ گردهمایی سالیانهٔ سازمان منافقین و مصاحبه با عوامل حمله به رژه نظامی در اهواز خبرساز و جنجالی شده‌اند.

نحوهٔ تأمین بودجه این شبکه، شفاف نیست. به نوشتهٔ روزنامه‌های گاردین و وال‌استریت جورنال، ایران اینترنشنال به صورت غیرمستقیم از سوی دربار عربستان سعودی تأمین مالی می‌شود. اما خود شبکه این ادعاها را تکذیب کرده و مدعی داشتن مالک خصوصی، استقلال تحریریه و عملکرد حرفه‌ای بر پایه اصول و اخلاق روزنامه‌نگاری است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.