• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
17

احتمالا امسال گوشی های گلکسی اس ۲۱ سامسونگ فروش کمی خواهند داشت

  • کد خبر : 30905
  • 31 ژانویه 2021 - 17:15
Galaxy s21 سامسونگ

 گوشی Galaxy s21 سامسونگ نقدهای مثبت فراوانی را از سوی کارشناسان دنیای تکنولوژی تجربه کرده است. اما چندی پیش طبق آمار وب سایت های خبر رسانی مشخص شد که سامسونگ انتظار فروش بالایی از سری موبایل های Galaxy s21 ندارد. در ادامه به بررسی کلیه ی حواشی مرتبط با این موضوع می پردازیم.

شیوع ویروس کرونا باعث افت درآمد بسیاری از کسب و کارهای مختلف شده است. این موضوع بر بازار فروش دستگاه های دیجیتال نیز تاثیرگذار بوده است. البته پرچمداران سامسونگ هر سال فارغ از شرایط موجود توجه زیادی به دست می آورند. گلکسی اس ۲۱ سامسونگ آخرین پرچمدار این کمپانی قدرتمند می باشد.

کاهش قیمت گوشی های گلکسی اس ۲۱ سامسونگ

براساس گزارش Android Authority، برای استفاده از قابلیت های ایده آل و بی نظیر خانواده ی گلکسی اس ۲۱ سامسونگ نیازی به پرداخت هزینه ی بالا نیست. قیمت مدل معمولی سری Galaxy s21 سامسونگ به ۸۰۰ دلار کاهش یافته است. برای نسخه ‌ی اولترا هم به ‌روزرسانی‌ های عظیمی در نظر گرفته شده است. این سیاست های کاری برای کسب رضایت کاربران و جذب مشتری انجام می شوند. اما The Elec مدعیست که سامسونگ تخمین محافظه‌ کارانه ‌ای برای فروش خانواده گلکسی اس ۲۱ در سال ۲۰۲۱ ارائه کرده و انتظار فروش بالایی را ندارد.

تاثیر ادامه دار شیوع کرونا بر فروش گلکسی های سامسونگ

رقیب اصلی سامسونگ یعنی کمپانی اپل با انتشار دیر هنگام آیفون ۱۲ به نسبت با کاهش سود دریافتی رو به رو شده است. این برند قدرتمند نیز عنوان کرد که شیوع کرونا دلیل اصلی تاخیر انتشار آیفون های نسل ۱۲ بوده است. به هر حال سامسونگ نگاهی واقع بینانه به دنیای تکنولوژی و تاثیر مخرب کرونا داشته است. چرا که در سال ۲۰۲۰ نیز فروش بالایی را برای گلکسی اس ۲۰ تجربه نکرد. گویا قرار است گوشی های گلکسی اس ۲۱ سامسونگ به تعداد کمتری تولید شوند تا تولید کننده با ضرر و زیان های مرتبط با رکود بازار رو به رو نشود.

میزان فروش نسخه‌ی اولترای گوشی Galaxy s21 سامسونگ

براساس عقیده ی کارشناسان، کنترل نرخ فروش خانواده ی گلکسی اس ۲۱ سامسونگ با نسخه ی اولترا ممکن است. این موضوع به دلیل میزان متقاضیان اولترا اس ۲۰ در سال گذشته می باشد. سال ۲۰۲۰ سامسونگ آمادگی زیادی برای مدیریت متقاضیان اولترا اس ۲۰ نداشت. در واقع مقدار فروش این گوشی از سوی سامسونگ دست کم گرفته شده بود. به هر حال براساس تخمین های منتشر شده سامسونگ انتظار دارد در سال جاری ۱۰ میلیون دستگاه از نسخه ‌ی پایه ‌ی گلکسی اس ۲۱ به فروش برسد. از طرفی گفته می‌شود هر کدام از مدل‌ های گلکسی اس ۲۱ پلاس و اس ۲۱ اولترا می ‌توانند چیزی در حدود ۸ میلیون دستگاه به فروش برسند. این بدان معنا است که ۶۰ درصد فروش محصولات سامسونگ از طریق این دو گوشی هوشمند انجام می شود. باید دید پیش بینی های مذکور تا چه حد صحت خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=30905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.