• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

احتمال دارد گلکسی اس ۲۱ سامسونگ بدون شارژر روانه ی بازار شود

  • کد خبر : 26558
  • 01 نوامبر 2020 - 15:49

شایع حذف شارژر و هدفون برای گوشی گلکسی اس ۲۱ سامسونگ منتشر شده است. در ادامه کلیه ی اطلاعات موجود در این زمینه را بیان خواهیم کرد.

گلکسی اس 21 سامسونگ

آیفون ۱۲ با نبود شارژر و هدفون درون جعبه اش بحث داغ این روزهای شبکه های اجتماعی و وب سایت های مرتبط با دنیای موبایل شده است. از آنجا که سامسونگ به نوعی همواره گام به گام در خلاقیت ها و ایده های اپل حضور داشته، این بار نیز شایع حذف شارژر و هدفون برای گوشی گلکسی اس ۲۱ سامسونگ منتشر شده است.

حذف هدفون از جعبه ی گلکسی اس ۲۱ سامسونگ یا حذف شارژر؟

اپل عنوان کرد برای حفاظت از محیط زیست، هدفون و شارژر را از جعبه ی خانواده ی آیفون ۱۲ حذف کرده است. این موضوع برای گلکسی اس‌ ۲۱ سامسونگ‌ نیز حاشیه های مختلفی را به وجود آورده است. سامسونگ در شبکه های اجتماعی خود شروع به انتشار تصویری از شارژر گوشی های جدید کرد. برخی از وب سایت های خبرگزاری کشور کره جنوبی مدعی هستند که به احتمال قوی سامسونگ نیز هدفون و شارژر را از جعبه ی galaxy s21 حذف خواهد کرد. در برخی از شایعات هم اعلام شده است که تنها هدفون حذف می گردد.

گلکسی اس 21 سامسونگ

فروش شارژر سریع ۴۵ واتی سامسونگ خبرساز شد

شایعات حذف شارژر و هدفون گلکسی اس ۲۱ سامسونگ با فروش شارژرهای سریع ۴۵ واتی که به صورت جداگانه از کمپانی سامسونگ به فروش می رسد، قوت گرفته است. در حال حاضر گوشی های سامسونگ با شارژرهای ۲۵ واتی عرضه می شوند. اگر خواهان شارژ سریع موبایل خود هستید، می توانید از شارژرهای جدید ۴۵ واتی سامسونگ که پس از مراسم رونمایی آیفون ۱۲؛ در بازار موبایل حضور یافت، استفاده کنید.

تشابه احتمالی گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی اس ۲۱ سامسونگ

اگر کمی دقیق باشیم، احتمال حذف شارژر و هدفون برای گلکسی اس‌ ۲۱ سامسونگ‎‌ را به آیفون ۱۲ ارتباط نخواهیم داد. در حال حاضر گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ در آمریکا بدون هدفون به فروش می رسد. البته مشتری‌ها می‌توانند هدفون AKG گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰ را به صورت ‌رایگان از کمپانی سامسونگ دریافت کنند. اما برای این منظور باید به نزدیک ترین مرکز خدمات مشتریان مراجعه کرد. تعداد زیادی از کاربران سامسونگ از این مراجعه ی حضوری صرف نظر می کنند. به هر حال باید صبر کرد و دید دقیقا چه امکاناتی با گوشی گلکسی اس‌ ۲۱ سامسونگ عرضه خواهد شد.

گلکسی اس 21 سامسونگ
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.