• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16

دکتر هاشمیان: میناوند به حرفم گوش نکرد

  • کد خبر : 31166
  • 06 فوریه 2021 - 13:06
علت فوت مهرداد میناوند

دکتر محمدرضا هاشمیان، پزشک معالج مهرداد میناوند و علی انصاریان درباره علت فوت مهرداد میناوند بیان کرد: متاسفانه میناوند به حرفم گوش نکرد و به بیمارستان مسیح دانشوری نرفت.

دکتر محمدرضا هاشمیان در یکی از برنامه‌های شبکه افق درخصوص علت فوت مهرداد میناوند اظهار کرد: یک روز مهرداد میناوند با من تماس گرفت و گفت تست کرونای من مثبت اعلام شده است که من به او گفتم داروی فاویپیراویر را مصرف کند و گفتم این نظر من است و گفت همسرم هم درگیرش است که گفتم اگر همسرش درگیر بارداری است این دارو را مصرف نکند و سریعا خود را به بیمارستان برساند که به این حرف من توجه نکرد.

پزشک معالج میناوند در ادامه تشریح کرد: البته ۲۴ ساعت بعد با من تماس گرفت و گفت شرایطم عادی شده و به حالت قبل برگشته است و مشکل خاصی ندارم، اما بعد از چند روز بی خبری، مهرداد زمانی که با من تماس گرفت حتی از لحن صدایش هم نمی‌توانستی تشخیص بدهی که او مهرداد میناوند است یا خیر؟

وی افزود: متاسفانه کووید ۱۹ بیست درصد از ریه‌های میناوند را درگیر کرده بود و زمانی که به او گفتم هرچه سریعتر به بیمارستان مسیح دانشوری مراجعه کند، اما او خودداری کرد و گفت به آن جا نمی‌روم، زیرا می‌ترسم بیماری ام تشدید شود.

دکتر هاشمیان بیان کرد: بعد‌ها از طریق آقای علی پروین متوجه شدم که مهرداد میناوند به بیمارستان لاله مراجعه کرده و بستری شده است که این موضوع بسیار دیر بود و شرایطی را ایجاد کرد که به نوعی می‌شد گفت کار از کار گذشته بود.

درگیری شدید ریه علی انصاریان

هاشمیان درباره بیماری علی انصاریان هم گفت : در مورد علی انصاریان هم تلاش بر این بود که بیهوش نشود و هوشیار باشند که این موضوع این ذهنیت را برای برخی به وجود آورد که شرایط حاد نیست اما درگیری ریه شدید بود و متاسفانه او هم از میان ما رفت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.