• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
28

رقم افزایش حقوق همه سربازان اعلام شد

  • کد خبر : 31824
  • 22 فوریه 2021 - 14:54
افزایش حقو ق سربازان

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح جزئیاتی بیشتر از افزایش حقوق سربازان را اعلام کرد.

امیر غلامرضا رحیمی‌پور، رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح اظهار کرد: همانطور که صبح امروز اعلام شد در راستای خوشایندسازی خدمت سربازی افزایش حقوق سربازان در دستورکار اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح قرار گرفته و در این زمینه رایزنی‌ها و پیگیری‌ها از سازمان برنامه و بودجه و … انجام شد.

رحیمی پور با اشاره به اینکه حقوق سربازان در دو ماه پایانی سال ۱۳۹۹ افزایش‌‌ یافته است، بیان کرد: براین اساس حقوق و فوق‌العاده ماموریت سربازان وظیفه شاغل در مناطق امنیتی به طور میانگین معادل ۴۴ درصد و به اندازه میانگین ۴۱۷ هزار تومان، حقوق و فوق‌العاده ماموریت سربازان وظیفه شاغل در مناطق محروم و بد آب و هوا به طور میانگین معادل ۲۲ درصد وبه اندازه میانگین ۱۴۰ هزار تومان افزایش‌‌‌ یافت.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح در تشریح جزئیات این خبر عنوان کرد: حقوق و فوق‌العاده ماموریت سربازان شاغل در مناطق عادی نیز به طور میانگین ۲۴درصد و به اندازه میانگین ۹۷ هزار تومان افزایش‌ یافت. همچنین حقوق و فوق‌العاده ماموریت سربازان وظیفه نخبه شاغل در نیروهای مسلح نیز معادل میانگین ۵۰ درصد و به اندازه میانگین ۶۱۵ هزارتومان افزایش داشت. حقوق سربازان در دوره آموزشی نیز با افزایش‌ ۶۶ درصدی، ۱۸۰ هزار تومان بیشتر شده است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش حقوق و ارتقای وضعیت خوراک و پوشاک و نگهداشت سربازان در سال ۱۴۰۰ نیز در دستور کار است و ستادکل نیروهای مسلح این مورد را از مجلس شورای اسلامی نیز پیگیری کرده و امیدواریم در لایحه بودجه ۱۴۰۰ این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.