• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
15

جدایی برانکو از پرسپولیس قطعی شد

  • کد خبر : 3211
  • 18 ژوئن 2019 - 6:23

سایت ترانسفرمارکت ساعتی پیش باشگاه برانکو را از پرسپولیس به الاهلی عربستان تغییر داد.

در چند روز گذشته خبر های  درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم فوتبال پرسپولیس منتشر شده و هواداران این تیم تهرانی را نگران آینده سرخ پوشان کرده است. برانکو که توانسته با پرسپولیس افتخارات زیادی را کسب کند نامه‌ای برای مدیران این باشگاه لیگ برتری ارسال کرده و در آن خواستار جدایی از جمع سرخ پوشان شده است.

سایت ترانسفرمارکت ساعتی پیش باشگاه برانکو را از پرسپولیس به الاهلی عربستان تغییر داد.این در حالی است که  مدیران باشگاه پرسپولیس در تمام مصاحبه‌ها و اظهار نظر‌های خود اعلام کرده‌اند برانکو سرمربی سرخ پوشان است و اجازه جدایی ندارد.

جدایی برانکو از پرسپولیس قطعی شد

خوردبین: برانکو را آنقدر اذیت کردند که جدا شد

محمود خوردبین سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جدایی برانکو ایوانکوویچ از سرخپوشان گفت: برانکو برای جدایی حق داشت چون اذیت شد. او کارنامه خوبی در پرسپولیس داشت ولی آیا یک مربی با این کارنامه را باید به راحتی رها کنیم؟ باشگاه باید به فکر تقویت تیم و قهرمان شدن در آسیا می‌بود ولی خیلی راحت این مربی را از دست داد.

همچنین وی عنوان کرد : برانکو در چند مقطع بابت نگرفتن حق و حقوقش اذیت شد و چند بار هم صبر کرد ولی در نهایت این مربی را آنقدر اذیت کردند که در نهایت تصمیم به جدایی گرفت. نمی‌دانم باشگاه حالا می‌خواهد چه کاری انجام دهد ولی نباید کار به اینجا می‌کشید.

برانکو ایوانکوویچ

ماجرای جدایی برانکو ایوانکوویچ

در جریان برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در اسفند ماه سال ۹۷ و زمانی که برانکو پس از ماه‌ها تاخیر در انتظار دریافت بخشی از مطالباتش بود نخستین پیشنهاد جذاب در سفر سرخ‌ها به قطر برای بازی با السد مطرح شد و سرمربی کروات به این پیشنهاد واکنشی مثبت نشان داد. آن زمان البته پیشنهادی از یک تیم قطری به برانکو رسیده و سرمربی پرسپولیس را به فکر فرو برد. آن زمان قرار شد درباره جزییات بعدا بحث شود که البته در نهایت این اتفاق رخ نداد و برانکو به جای قطر، راهی لیگ عربستان شد.

در واقع با توجه به شرایط بحرانی باشگاه پرسپولیس برانکو از ماه‌ها پیش تصمیم خودش را برای جدایی گرفته و حتی این موضوع را در یک محفل دوستانه به نزدیکانش اعلام کرده بود، با این وجود همچنان به قراردادش احترام گذاشت و تا پایان مهلت قانونی صبر کرد تا شاید به تعهدات عمل شود که اینگونه نشد!

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=3211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.