• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
19

محمود فکری از استقلال اخراج شد

  • کد خبر : 32155
  • 02 مارس 2021 - 17:40
اخراج محمود فکری از استقلال

محمود فکری سرمربی استقلال پس از تساوی مقابل مس رفسنجان، از جمع آبی پوشان اخراج شد.

محمود فکری در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر، روز دوشنبه، در خانه مس رفسنجان به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد و در رده سوم جدول رده بندی، ۶ امتیاز با پرسپولیس صدرنشین فاصله دارد. عملکرد محمود فکری از هفته‌های اخیر به شدت مورد انتقاد طرفداران قرار داشت.

پس از شکست استقلال در هفته پایانی نیم فصل نخست مقابل سپاهان، انتقادها از فکری به اوج خود رسید و هواداران استقلال با حضور در محل تمرین تیم و برگزاری تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی، خواهان اخراج محمود فکری شدند. هیئت مدیره آبی پوشان نیز پس از باخت به سپاهان، برای ادامه یا خاتمه کار فکری تشکیل جلسه داد و شایعاتی پیرامون فرصت به این سرمربی تا پایان هفته هفدهم به گوش رسید که البته این مسئله هرگز از سوی اعضای هیئت مدیره تأیید نشد.
در نهایت استقلال در آغاز نیم فصل دوم و در هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفت و عملکرد آبی پوشان در این بازی نیز نتوانست نظر هواداران را جلب کند و شاید اگر درخشش سیدحسین حسینی درون دروازه تیم فکری نبود، این بازی با نتیجه دیگری رقم می خورد.

آبی‌ها با هدایت محمود فکری و دستیارانش طی ۱۶ بازی از لیگ بیستم با کسب ۷ پیروزی، ۶ تساوی و سه شکست دست پیدا کردند. کسب ۲۷ امتیاز با این سرمربی با ۱۹ گل زده و ۱۲ گل خورده محقق شده است. بعد از پایان همکاری با فکری در حال حاضر از فرهاد مجیدی، سرمربی فصل گذشته تیم استقلال به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی او نامبرده می‌شود. همچنین امیرقلعه نویی، ساکت الهامی و حتی علیرضا منصوریان دیگر سرمربیانی هستند که گفته می‌شود در لیست موردنظر باشگاه و اعضای هیات مدیره قرار دارند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.