• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
27

ممنوعیت حضور در پارک‌ها و اماکن تفریحی شهرهای نارنجی و قرمز

  • کد خبر : 32942
  • 01 آوریل 2021 - 17:51
دورهمی ۱۳ بدر ممنوع است

رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا طی ابلاغیه‌ای عنوان کرد: هرگونه دورهمی و تجمع در روز طبیعت ( ۱۳ بدر ) در بوستان‌ها و فضای سبز در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است.

حمید رضا گودرزی، معاون امنیتی و انتظامی و رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونای استان تهران اظهار کرد: دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز این استان در روز طبیعت ( ۱۳ بدر ) ممنوع است.

وی بیان کرد: براساس شصت و دومین جلسه ستاد ملی کرونا به دلیل فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نیز منع تردد شبانه از ساعت ١٠ شب تا ٣ بامداد در نظر گرفته شده است.

گودرزی در ادامه افزود: شهرداری ها و نیروی انتظامی در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند و رسانه های مکتوب و تصویری نیز همانند سال گذشته در این خصوص اطلاع رسانی کنند.

این مقام مسئول درخصوص کاهش زمان محدودیت تردد شبانه خاطرنشان کرد: به دلیل تغییر ساعت و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، (منع) تردد شبانه از ساعت ۹ به ۱۰ شب تغییر می‌یابد. (از ۱۰ شب تا ۳ صبح).»

دورهمی ۱۳ بدر ممنوع است

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودرو‌های متخلف در ۱۳ بدر

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره مبلغ جریمه خودروهای متخلف ۱۳ بدر ، اظهار کرد: پلیس از سحرگاه سیزدهم فروردین در بوستان‌ها حضور دارند و ورود به بوستان‌ها و پارک‌ها ممنوع است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تشریح کرد: در روز طبیعت با توجه به نارنجی بودن شهر تهران خودرو‌های متخلف که به بوستان‌ها و پارک‌ها مراجعه کرده‌اند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سردار رحیمی یادآور شد: توقف در شهر تهران ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع است و تردد در این ساعات ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند، با کسانی که رعایت نکنند برخورد می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.