• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
17

ورود به بازیگری «زلاتان ابراهیموویچ» با فیلم «استریکس و اوبلیکس»

  • کد خبر : 33263
  • 11 آوریل 2021 - 13:49
زلاتان ابراهیموویچ در فیلم استریکس و اوبلیکس

فیلم استریکس و اوبلیکس اولین تجربه ی زلاتان ابراهیموویچ این بازیکن سوئدی است و بازیگرانی همچون «ونسان کسل» و «ماریون کوتیار» نیز در فیلم «استریکس و اوبلیکس: سرزمین میانه» درکنار «زلاتان ابراهیموویچ» ایفای نقش می کنند.

کمپانی پاته فرانسه در مراحل پایانی انتخاب بازیگران آخرین فیلم از سری فیلم ‌های آستریکس و اوبلیکس با عنوان «امپراتوری میانی» است، این فیلم به پنجمین اقتباس سینمایی از این سری کتاب‌های مصور کودکانه معروف است. کپانی بزرگ نتفلیکس پخش این فیلم در بخشی از کشورهای غیراروپایی را به انحصار خود در آورده و همچنین خبرها حاکی از آن است که به صورت مستقل در حال ساختن سریالی از روی این سری کتاب‌ های مصور است.

نقش بازیگران در فیلم‌ استریکس‌ و اوبلیکس

شروع فیلم استریکس و اوبلیکس از بهار امسال کلید خواهد خورد و «گیوم کنه» علاوه بر کارگردانی، در نقش «استریکس»، «ژیل للوش» در نقش «اوبلیکس» ظاهر خواهند شد. این اولین بار در این چندگانه‌ی فرانسوی است که «ژرار دوپاردیو» در نقش اوبلیکس بازی نمی‌کند.

«ونسان کسل» در نقش «سزار»، «ماریون کوتیار» در نقش «کلئوپاترا» و «جاناتان کوئن» در نقش «فینالتسیس» دیده خواهند شد و «زلاتان ابراهیموویچ» ستاره‌ ی فوتبال دنیا در نقش «وان‌آف‌آس» یا «اونیوفوس» بازی می‌ کند.

این پروژه محصول پتی فیلمز و ترزور فیلمز است. «استریکس و اوبلیکس» در فرانسه و سوییس توسط پتی فیلمز، و در چند بازار دیگر توسط نت‌فلیکس عرضه خواهد شد.

به بهانه ی بازیگر شدن زلاتان ابراهیموویچ

زلاتان ابراهیموویچ ۳۹ ساله در حال حاضر در تیم آث میلان می درخشد. این مهاجم تمام نشدنی سابقه‌ ی بازی در تیم‌ های بارسلونا، یوونتوس، پاری سن ژرمن، لس‌آنجلس گلکسی، اینتر، آژاکس و منچستر یونایتد را دارد.

او بخاطر شخصیت منحصر به فرد و با صلابت خود از محبوبیت ویژه ای برخوردار است و فراتر از رنگ پیراهن خود به طور فردی برای هوادارن فوتبال داری محبوبیت و جایگاه ویژه است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.