• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
37

چگونه در ورد جدول بکشیم؟

  • کد خبر : 33611
  • 19 آوریل 2021 - 16:06
جدول کشیدن در ورد

کشیدن جدول در ورد یکی از آپشن های کاربردی این برنامه است که ممکن است به آن نیاز داشته باشید. کافی است بخواهید پایان نامه یا یک تحقیق دانشگاهی و یا یک برنامه ریزی اداری را در ورد تایپ کنید. در این صورت لازم است که با کشیدن جدول، به برنامه های مختلف خود نظم بدهید.

جدول کشیدن در word برای بسیاری از کاربران کار راحتی نیست. این کار نیاز به انجام دادن یک سری تنظیمات داشته و البته بسته به نوع جدولی که می خواهید، به روشهای مختلف انجام می شود. در ادامه روش های مختلف کشیدن‌ جدول در‌ ورد را به شما آموزش می دهیم تا در صورت نیاز به جدول، خودتان به سادگی این کار را انجام دهید.

جدول کشیدن در ورد

کشیدن جدول در ورد به روش سلولی

اگر می خواهید به روش سلولی در ورد جدول بکشید، باید از منوی Insert در نوار ابزار بالای صفحه استفاده کنید. پس از انتخاب سربرگ Insert، گزینه Table را بزنید. مربع بزرگی متشکل از مربع‌های کوچکتر نمایش داده می شود که هر کدام از مربع‌‌های کوچک، یک سلول از جدولی است که می خواهید رسم کنید. در این روش می توانید تعداد سطر و ستون جدول را انتخاب کرده و تغییرات مورد نظرتان را در آن اعمال نمایید.

جدول کشیدن در word

جدول کشیدن در ورد با Draw Table

در همین گزینه table روش دیگری برای کشیدن جدول در ورد وجود دارد. با انتخاب گزینه‌ی Draw Table می توانید از طریق مدادی که در اختیارتان قرار می گیرد، ستونهای مورد نظرتان را با جزئیاتی که می خواهید بکشید.

جدول کشیدن در word

کشیدن جدول در word با Quick Table

شما می توانید برای جدول کشیدن در برنامه ورد ، از گزینه هایی استفاده کنید که قبلا طراحی شده اند. گزینه‌ Quick Table را کلیک کنید تا منویی از جدول های آماده و از پیش طراحی شده برای شما نمایش داده شوند.

جدول کشیدن در ورد

رسم جدول در ورد با Excel Spreadsheet

یک روش دیگر برای جدول کشیدن در word ، استفاده از Excel Spreadsheet است. البته این روش درواقع با استفاده از بخشی از برنامه اکسل انجام می شود. یعنی بخشی از نرم ‌افزار اکسل (Excel) در ورد باز می شود و می توانید با سلول های آن جدول بکشید. به عبارت بهتر، ستون های جدولی که در ورد می کشید، همان سلول های اکسل هستند. با توجه به این که اکسل به صورت ویژه برای طراحی جدول و نمودار و … کاربرد دارد، این روش مزایای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

جدول کشیدن در ورد
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.