• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
11

حمله مزدوران سعودی به دفتر سازمان ملل در الحدیده یمن

  • کد خبر : 3487
  • 29 ژوئن 2019 - 18:32

رسانه‌های یمنی از حمله توپخانه‌ای مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به دفتر سازمان ملل در الحدیده یمن خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری دخالت به نقل از المسیره، مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی امروز شنبه دفتر سازمان ملل متحد در منطقه “الربصه” در بخش “الحوک” در استان الحدیده را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز شنبه حملات گسترده مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه “الکساره” در نجران را دفع کرده و خسارت‌های سنگینی به آنها وارد کردند.

نیروهای یمنی همچنین موفق شدند پیشروی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه “قانیه” در استان البیضاء را متوقف کرده و شماری از آنها را به هلاکت برسانند.

از سوی دیگر نیروهای یمنی با انجام عملیات نظامی گسترده ای در بخش “قعطبه” در الضالع موفق شدند چندین مقر را از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی باز پس بگیرند.

یک منبع نظامی گفت که در جریان این عملیات شمار زیادی از  مزدوران عربستان سعودی کشته و زخمی شده و ما بقی پا به فرار گذاشتند.

انتقاد امیر سابق قطر از ادامه جنگ عربستان سعودی علیه یمن

حمله مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی / انتقاد امیر سابق قطر از ادامه جنگ عربستان سعودی علیه یمن

 «خلیفه بن حمد» برادر «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر کنونی قطر ویدیوئی از «حمد بن خلیفه آل ثانی» پدرشان و امیر سابق این کشور منتشر کرد که در آن در مورد جنگ عربستان سعودی علیه یمن سخن می‌گوید.

امیر سابق قطر در این ویدئو که زمان و مکان ضبط آن مشخص نیست، گفته که «از سال‌ها پیش عربستان در یمن جنگ به راه انداخته است، اما هیچ نتیجه‌ای نگرفته است».

به گزارش روسیا الیوم، امیر سابق قطر در این ویدیو که برادر امیر قطر در صفحه شخصی‌اش در فیس‌بوک آن را منتشر کرده، توضیح بیشتری درباره این جنگ ضد یمنی نداده است.

حملات ائتلاف سعودی علیه یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن، پنج سال است که آغاز شده و موجب کشته و زخمی شدن هزاران نفر از مردم این کشور شده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=3487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.