• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
26

۵ بازی جذاب برای آیفون و آیپد

  • کد خبر : 35205
  • 08 ژوئن 2021 - 10:13
بهترین بازی های موبایل برای iOS

امروز بهترین بازی های موبایل برای iOS را به شما معرفی می کنیم. مجموعه از بازی های جذاب و سرگرم کننده که وقت فراغت شما را پر می کنند؛ البته اگر به گیم موبایل علاقه دارید. این بازی ها به صورت ویژه برای سیستم عامل iOS طراحی شده اند و علاقه مندان به سبک های معمایی، اکشن، استراتژی، داستان و ماجراجویی را به خود جذب می کنند.

بهترین بازی های موبایل برای iOS

Totally Reliable Delivery Service

یک بازی خنده دار و مهیج برای دارندگان گوشی و تبلت اپل، Totally Reliable Delivery Service است. این بازی را می توان به صورت تک یا چند نفره انجام داد و حسابی از آن لذت برد. بازیکن یک سری جعبه یا محصول را گرفته و به صاحبان آن تحویل می دهد. در این مسیر دردسرهایی برای بازیکن ایجاد می شود که باید از آنها عبور کند. به خصوص اگر به بازی های گروهی علاقه دارید، پیشنهاد می دهیم این بازی جذاب را از دست ندهید.

Path to Mnemosyne یکی از بهترین بازی های موبایل برای iOS

یکی دیگر از بهترین بازی های موبایل برای iOS، Path to Mnemosyne  است. این بازی را Crescent Moon  ساخته و بازیکن را وارد خواب های عجیب یک دختربچه می کند. شما نقش دخترکی را دارید که در یک مسیر تونل مانند و بسیار طولانی قرار می ‌گیرد. دخترک باید معماهایی را حل کند تا موفق به طی مسیر شود. برای حل برخی از معماها تنها پریدن روی مجموعه‌ای از کلید‌ها کافی است. اما حل کردن معماهای دشوارتر، نیاز به استفاده از چند کلید ترکیبی دارد. نکته ویژه در مورد Path to Mnemosyne، آفلاین بودن آن است.

Game of Thrones Beyond the Wall

طرفداران سریال Game of Thrones می توانند از دنیای جذاب یکی از بهترین بازی های موبایل برای iOS لذت ببرند.  Game of Thrones Beyond the Wall  البته یکی از مجموعه بازی هایی است که از روی این سریال پرطرفدار ساخته شده است.  در این بازی، ۴۸ سال قبل از ماجراهای سریال روایت می شود و شما باید به صورت نوبتی، مراحل را انتخاب و بازی کنید. از نظر طراحی این بازی بسیار زیبا و دقیق و ویژه است و شما را با دنیای بازی تاج و تخت، این بار در موبایل همراه می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های آفلاین اندروید

Dirt Bike Unchained

یکی دیگر از بهترین بازی های موبایل برای iOS، Dirt Bike Unchained است. علاقه مندان به بازی های رالی و موتور سواری از این بازی لذت می برند. بازیکن باید یک موتور سوار را کنترل کرده و با او در مسابقات مختلف شرکت کند. موتورسوار با یک انگشت کنترل می شود و کاربر می تواند از محیط ساده و راحت بازی، لذت ببرد. مسیر بازی هم پر از سکوهای پرش چالش‌ برانگیزی است که با طراحی زیبا فضای جذابی را برایتان فراهم می کنند.

The White Door

در فهرست بهترین بازی های موبایل برای iOS، The White Door به عنوان یک بازی خلاقانه شناخته می شود. در این بازی شما یک بازیکن هستید که پس از یک حادثه، حافظه اش را از دست داده است. آن فرد حالا به هوش آمده و در اتاقی است که هیچ چیز از آن نمی داند. معماهایی در این بازی طراحی شده اند که باید طی یک برنامه روزانه آنها را حل کنید. شما باید برای پاسخ دادن به سوالات پرستار، اتاق را بگردید و با توجه به نکاتی که پیدا می کنید، جواب سوالات را بدهید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=35205

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.