• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
32

۷ بازی آفلاین اندروید که نباید از دست داد!

  • کد خبر : 34843
  • 22 می 2021 - 12:29
بهترین بازی های آفلاین اندروید

بازی کردن با گوشی، یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که در اوقات فراغت میتوان انجام داد. اگر شما هم طرفدار بازی های موبایلی هستید و گوشی یا تبلت اندرویدی دارید، این مقاله را از دست ندهید. در ادامه ۷ مورد از بهترین بازی های آفلاین اندروید را معرفی می کنیم که برای اجرای آنها نیازی به اتصال اینترنت هم ندارید!

بهترین بازی های آفلاین اندروید

۱- Fallout: Shelter

فال اوت شلتر، یکی از بهترین بازی های اندروید است که در سبک و سیاق شبیه سازی طراحی شده و مناسب تین ایجرها و نوجوانان است. استودیو بتسدا (Bethesda) این بازی را منتشر کرده و بازیکنان آن باید بازمانده‌ ها و شهروندان را پیدا کرده و در مخفی ‌گاهی که توسعه داده‌اند، نگه دارند. این پناهگاه به مرور گسترده تر شده و به یک مکان امن تبدیل می شود. همانطور که اشاره کردیم این بازی رایگان است و از نظر جلوه های بصری هم محیط جالبی دارد.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

۲- Noblemen: 1896

اگر یک بازی اکشن رایگان می خواهید، Noblemen: 1896 احتمالا راضی تان می کند. این بازی یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید است که شما را به سربازی در جنگ ۱۸۹۶ تبدیل می کند. داستان بازی بسیار جذاب است و شما می توانید با استفاده از سلاح های مختلف و به کمک امکانات دیگری همچون قایق، Airship و …، تجربه بی نظیری از یک بازی موبایلی داشته باشید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

۳- Iron Blade: Medieval Legends RPG

استودیو گیم لافت (Gameloft) یک بازی جذاب اکشن دارد که با عنوان ایرون بلاد شناخته می شود. این بازی ساعتها شما را سرگرم می کند؛ آن هم بدون نیاز به اینترنت. ماجرا از این قرار است که سرزمینی توسط دشمن احاطه شده است و شما در نقش قهرمان، تلاش می کنید که ارتش تاریکی را از بین برده و آن سرزمین را نجات دهید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

۴- Ninja Arashi 2

Ninja Arashi 2 یکی دیگر از بهترین بازی های آفلاین اندروید است که شما را به یک ماجراجویی لذتبخش دعوت می کند. این بازی اگرچه به شکل دو بعدی طراحی شده است، اما نمی توان به راحتی از کنار آن رد شد. Ninja Arashi 2 فصل دوم ماجراجویی های آراشی است و از نظر داستانی، دقیقا نسخه اول را دنبال می کند. این بازی ۸۰ مرحله ای رایگان است و سلاح هایی را در اختیار شما قرار می دهد که خودتان می توانید به آنها شکل بدهید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

۵- Alto’s Odyssey

مجموعه Alto را هم می توان در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید جای داد. این بازی یک مجموعه سرگرم کننده است که تاکنون دو نسخه آن منتشر شده است. در این بازی یک اسکیت سوار هستید که در صحرای بی ‌انتها اسکیت سواری می کنید. نسخه آدیسی، موانعی را در مسیر بازیکن قرار می دهد و آیتم های متنوعی دارد تا با جمع کردن آنها امتیاز بازیکن بیشتر شود. این بازی هم رایگان است و لازم نیست برای دانلود کردن آن هزینه ای پرداخت کنید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

۶- Crossy Road

Crossy Road به شما کمک می کند که حسابی خودتان را به چالش بکشید. در جریان بازی Crossy Road بازیکن در نقش یک مرغ قرار می ‌گیرد و باید از خیابان عبور کند. البته شما به راحتی نمی توانید این مرغ را از خیابان رد کنید. به کارگیری مناسب درجه سختی در دل بازی، سبب شده تا Crossy Road به یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید تبدیل شود. شما باید هم مراقب عقابی باشید که منتظر فرصت است تا مرغ را اذیت کند و هم حواستان را به رد شدن مرغ از خیابان جمع کنید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید

۷- Eternium

یک بازی رایگان دیگر در مجموعه بهترین بازی های اندرویدی آفلاین، Eternium است. این بازی به شما این امکان را می دهید که یکی از سه کلاس جادوگر، جنگجو یا جایزه‌ بگیر را انتخاب کنید. سلاح‌ های متنوعی از شمشیر و چوب جادو گرفته تا خنجر و سلاح پیستول در اختیار شماست و می توانید یکی از آنها را برای مبارزه انتخاب کنید. جذاب ترین بخش این بازی، این است که برای استفاده از مهارت های مختلف خود باید اشکال مختلفی را روی نمایشگر گوشی ایجاد کنید.

بهترین بازی های آفلاین اندروید
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.