• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
18

بهترین برنامه ها برای بازیابی اطلاعات موبایل

  • کد خبر : 35232
  • 10 ژوئن 2021 - 8:11
بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات موبایل

بازیابی اطلاعات همیشه برای کاربران دغدغه بوده است و به لطف نرم افزارهای ریکاوری، این کار ساده تر شده است. البته کارشناسان بازیابی اطلاعات همچنان توصیه می کنند که برای دسترسی به حداکثر اطلاعات حذف شده، از نرم افزارهای رایج استفاده نکنیم. با این حال گاهی نرم افزارهای بازیابی اطلاعات موبایل به کمک کاربران می آیند و بخشی از دیتاهای فرمت شده را ریکاوری می کنند. امروز چند مورد از بهترین نرم افزارهای ریکاوری موبایل را معرفی می کنیم.

بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات موبایل

برنامه بازیابی عکس  DiskDigger

اگر عکس هایی که در گوشی ذخیره کرده بودید به طور اتفاقی پاک شدند، می توانید از DiskDigger برای بازیابی آنها استفاده کنید. این نرم افزار یکی از بهترین برنامه های ریکاوری برای اندروید است و با کمک آن به عکس هایی که پاک شده اند، دسترسی خواهید داشت. مزیت DiskDigger این است که برای استفاده از آن نیازی به روت کردن گوشی ندارید؛ البته اگر گوشی را روت کنید، اسکن به صورت نامحدود انجام می شود. شما می توانید فایل های بازیابی شده از حافظه داخلی گوشی یا کارت حافظه را مستقیماً در Dropbox ،Google Drive آپلود کرده یا از طریق ایمیل ارسال کنید.

برنامه بازیابی عکس DiskDigger

برنامه بازیابی داده  EaseUS MobiSaver

یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات موبایل، EaseUS MobiSaver است. این برنامه هم برای اندروید کاربرد دارد و تصاویر، ویدیوها، تاریخچه تماس ‌ها، مخاطبین، اس ام اس و پیام‌ های واتس اپ حذف شده را بازیابی می کند. فایل‌ های تصویری PNG ،JPE ،GIF ،BMP و TIF / TIFF و فرمت‌های ویدیویی MP4 ،۳GP ،AVI ،MOV هم توسط این برنامه پشتیبانی می شوند و نسخه پریمیوم آن، قابلیت های بیشتری را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین دانلود منیجرهای موبایل

بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات موبایل

برنامه Super Backup & Restore

Super Backup & Restore هم یکی از بهترین برنامه های بازیابی اطلاعات موبایل است که سرعت بسیار بالایی دارد. این نرم افزار به شما کمک می کند که از برنامه ‌ها، مخاطبین، پیام‌ های متنی، تاریخچه تماس، بوکمارک ‌ها و تقویم بکاپ بگیرید. نسخه بکاپ را می توانید در کارت اس دی، جیمیل یا گوگل درایو خود ذخیره کنید تا همیشه در دسترس باشد. قابلیت دیگر Super Backup & Restore این است که مکالمات تماس تلفنی را به صورت فایل mp3 ضبط می کند.

برنامه ریکاوزی اطلاعات Super Backup & Restore

Dumpster یکی از بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات موبایل

یکی دیگر از بهترین برنامه های بازیابی اطلاعات موبایل، Dumpster است که به نوعی می توان آن را یک سطل بازیافت اندرویدی دانست. این برنامه به صورت خودکار از تمام اطلاعات گوشی شما بکاپ می ‌گیرد و می توانید با استفاده از آن، تصاویر و ویدیوها را به راحتی بازیابی کنید. ویژگی مثبت Dumpster، سادگی آن است که کار را برای کاربران مبتدی هم راحت کرده است. البته در نسخه پرمیوم این برنامه از قابلیت قفل کردن بهره مند می شوید تا اطلاعات تان از دید دیگران محفوظ بماند.

بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات موبایل

برنامه بازیابی عکس  Digdeep

برای بازیابی عکس در گوشی خود می توانید از Digdeep کمک بگیرید. این برنامه یکی از بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات موبایل است و ریکاوری تصاویر حذف شده را با سرعت بالا انجام می دهد. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده و روان است و برای کار کردن با آن مشکلی نخواهید داشت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را اجرا کرده و اجازه دهید فضای حافظه گوشی شما را اسکن کند. Digdeep می ‌تواند انواع فرمت‌های تصاویر مانند jpg ،jpeg و png را بازیابی کند.

برنامه بازیابی عکس Digdeep
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=35232

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.