• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
18

بهترین برنامه های مدیریت دانلود برای اندروید و iOS

  • کد خبر : 35011
  • 01 ژوئن 2021 - 11:32
بهترین دانلود منیجرهای موبایل

برنامه های مدیریت دانلود در ویندوز و رایانه ها تقریبا شناخته شده هستند. این برنامه ها کار دانلود فایل ها را راحت تر کرده و سرعت دانلود را نیز افزایش می دهند. خوشبختانه دانلود منیجرها برای موبایل هم طراحی شده اند. حتی گوشی های هوشمند، به صورت پیش فرض دارای برنامه های مدیریت دانلود هستند. اما معمولا سرعت این برنامه ها پایین است و کاربران دنبال نرم افزارهای بهتری برای مدیریت دانلود در موبایل شان هستند. در ادامه چند مورد از بهترین دانلود منیجرهای موبایل را برای اندروید و iOS به شما معرفی می کنیم.

بهترین دانلود منیجرهای موبایل (اندروید)

Advanced Download Manager

وقتی در مورد اپلیکیشن های مدیریت دانلود در گوشی های هوشمند حرف می زنیم، ADM اولین برنامه ای است که در مورد آن صحبت می شود. ادونس دانلود منیجر، یکی از بهترین اپ های مدیریت دانلود اندروید است که لینک های دانلود را از مرورگرهایی همچون کروم، دلفین، Stock  و Boat Browser به شکل خودکار دریافت می کند. کافی است روی لینک دانلود کلیک کنید تا فایل مورد نظرتان در فهرست دانلودهای ADM  قرار بگیرد.

دانلود ۳ فایل به طور همزمان در پس زمینه، افزایش سرعت دانلود با قطعه بندی کردن فایل ها (تا ۹ قسمت) تشخیص لینک های دانلود از کلیپ بورد یا مرورگر، پشتیبان گیری از فایل های دانلود شده در حافظه  SD ، اعلان صوتی و ویبره برای آگاه سازی از اتمام دانلود، امکان زمان بندی فایل ها برای دانلود، امکان توقف دانلود و ادامه آن در زمان دلخواه و بخش بندی فایل های دانلود شده، تنها بخشی از مهم ترین مزایای Advanced Download Manager به شمار می روند.

Download Accelerator Plus

یکی دیگر از بهترین دانلود منیجرهای موبایل، اپلیکیشن Download Accelerator Plus است که بسیاری از کاربران اندروید با آن آشنا هستند. این برنامه قابلیت های متنوعی دارد که دانلود فایل ها را برای کاربران راحت تر می کنند. البته برای دسترسی به امکاناتی همچون زمان بندی دانلود، باید نسخه پریمیوم این برنامه را خریداری کرده و دانلود نمایید. دانلود مستقیم روی کارت حافظه، مرورگر داخلی با قابلیت پشتیبانی از چند تب، امکان ادامه خودکار دانلودهای نیمه تمام، دریافت خودکار لینک‌ها در زمان کپی آنها روی کلیپ ‌بورد، قابلیت ورود از طریق اکانت گوگل و پشتیبان ‌گیری از دیتای دانلود شده و پشتیبانی از انواع مرورگرهای موبایل، بخشی از قابلیت هایی هستند که این اپ در اختیار کاربران می گذارد.

IDM یکی از بهترین دانلود منیجرهای موبایل اندروید

به عنوان آخرین گزینه در فهرست بهترین دانلود منیجرهای موبایل برای اندروید، باید به IDM اشاره کنیم. این برنامه برای دانلود از طریق تورنت کاربردی است. عملکرد این برنامه در بقیه موارد، شبیه برنامه های دیگر است با این تفاوت که قابلیت دانولد تورنت را نیز دارد. بخشی از ویژگی ها و قابلیت های این برنامه عبارت اند از: پشتیبانی از ۵ دانلود همزمان، افزایش سرعت دانلودها با قسمت ‌بندی فایل تا ۳۲ قطعه، بهره مندی از مرورگر داخلی، بلاک کردن ردیاب ‌های ثالث، امکان توقف و ادامه دانلودها، دانلود مستقیم فایل‌های تورنت با استفاده از مگنت لینک، آدرس url تورنت یا فایل تورنت و دانلود خودکار فایل‌های موسیقی، ویدیو و عکس از اینستاگرام، فیسبوک و سایر شبکه ‌های اجتماعی.

بهترین برنامه های مدیریت دانلود موبایل برای iOS

Downloader

این اپلیکیشن جزو بهترین دانلود منیجرهای موبایل برای سیستم عامل آی او اس است. اگر آیفون دارید، پیشنهاد می دهیم حتما این برنامه را دانلود و نصب کنید. iDownloader را می توان نوعی مرورگر به شمار آورد که می توانید ضمن وارد کردن لینک‌ های مورد نظر در آن، سرعت بالای دانلود را تجربه کنید. کاری که باید انجام دهید این است که روی لینک آهنگ مورد نظر کلیک کرده و یا لینک آن را در قسمت ورود آدرس نرم افزار، کپی پیست نمایید.

Documents by Readdle

یکی دیگر از بهترین دانلود منیجرهای گوشی برای آیفون، Documents by Readdle است. مدیریت دانلودها در iOS با این اپ بسیار راحت انجام می شود و قابلیت های متعددی را هم در اختیار شما قرار می دهد. این اپ از فرمت های مختلفی پشتیبانی می کند و در مجموع، جزو بهترین برنامه هایی است که می توانید برای مدیریت دانلودهای گوشی خود از آن استفاده کنید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=35011

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.