• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
6

با ۴ نرم افزار رایگان برای مدیریت پسورد آشنا شوید

  • کد خبر : 24149
  • 07 سپتامبر 2020 - 14:27

شاید فکر کنید که پسورد ۱۲۳۴ چون همیشه به یادتان می‌ماند، بهترین پسورد دنیاست. اما همانقدر که این پسورد ساده است، راحت هم هک می‌شود. درواقع هر چقدر پسورد شما آسان‌تر باشد، احتمال هک شدن آن بیشتر است و در مقابل هر چقدر پسورد شما سخت‌تر باشد احتمال هک شدن آن کمتر است.

نرم افزار رایگان برای مدیریت پسورد

به همین دلیل است که اکثر وب سایت‌ها هنگام ثبت نام از شما می‌خواهند که پسوردی وارد کنید که متشکل از حروف، اعداد و کاراکترهایی مانند: @، # و … باشد تا میزان سختی آن افزایش پیدا کند. البته بهترین راه برای ساختن پسوردی قدرتمند که غیرقابل هک کردن باشد، نصب نرم‌افزار مدیریت پسورد است. شاید فکر کنید چنین نرم‌افزاری را باید خریداری کنید. اما خوشبختانه نسخه‌های رایگان این نرم‌افزار نیز وجود دارد. ادامه این مطلب را از دست ندهید تا شما را با ۴ نرم افزار رایگان برای مدیریت پسورد آشنا کنیم.

۴ نرم افزار رایگان برای مدیریت پسورد

نرم‌افزار Last Pass

۱٫ نرم‌افزار Last Pass

محبوب‌ترین نرم‌ افزار رایگان برای مدیریت پسورد در تمامی دنیا، نرم‌افزار Last Pass است. مهم‌ترین ویژگی این نرم‌افزار، امنیت بسیار بالای آن است به گونه‌ای که کیفیت پسوردهای شما را آزمایش می‌کند و تغییراتی را بر روی آن‌ها جهت افزایش امنیت‌شان اعمال می‌کند. درواقع Last Pass یک افزونه مرورگر به حساب می‌آید.

البته این نرم‌افزار نسخه‌های دیگری هم برای ویندوز، مک، اندروید و iOS دارد. جالب است بدانید که نرم‌افزار Last Pass هم به صورت آنلاین کار می‌کند و هم به صورت آفلاین. پس با خیال راحت حتی زمانی که اینترنت ندارید به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. فقط کافیست یک بار از Last Pass در دستگاه خود استفاده کنید  تا دیتابیس آن به دستگاه شما منتقل شده و در آنجا رمزگشایی شود.

نرم‌افزار Log Me Once

۲٫ نرم‌افزار Log Me Once

نرم‌افزار Log Me Once در سه نسخه Premium، Ultimate و Professional منتشر شده است که تنها نسخه Premium آن رایگان است و نسخه‌های Ultimate و Professional به ترتیب ۱۲ و ۳۹ دلار است. ویژگی‌هایی که نسخه رایگان این نرم‌افزار در اختیار کاربران قرار می‌دهد شامل: احراز هویت چند منظوره از طریق عکس و توانایی تعیین محل ذخیره‌سازی اطلاعات است.

به گونه‌ای که می‌توانید تعیین کنید اطلاعات شما در دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید ذخیره شوند یا از طریق سرویس ابری همگام‌سازی شوند. جالب است بدانید که نسخه رایگان نرم‌افزار  Log Me Once عکس فردی که سعی دارد وارد گوشی شما شود را نیز ثبت می‌کند.

نرم‌افزار Dashlane

۳٫ نرم‌افزار Dashlane

دیگر نرم افزار رایگان برای مدیریت پسورد که به عنوان رقیبی برای نرم‌افزار Last Pass شناخته می‌شود، نرم‌افزار Dashlane است. از ویژگی‌های فوق‌العاده این نرم‌افزار می‌توان به ارائه ابزار پسوردساز، امنیت بالا، سهولت در استفاده و توانایی ذخیره‌ی یادداشت اشاره کرد.

این نرم‌افزار در نسخه‌های متعددی هم برای ویندوز و هم برای موبایل عرضه شده است. علاوه‌بر این می‌توانید آن را به عنوان یک افزونه بر روی مرورگر خود نصب کنید.

نرم‌افزار Robo Form

۴٫ نرم‌افزار Robo Form

و اما آخرین نرم‌ افزار رایگان برای مدیریت پسورد که قصد داریم در این مطلب به شما معرفی کنیم، نرم‌افزار Robo Form است. در آخرین بروزرسانی نسخه رایگان این نرم‌افزار، میزان ذخیره‌ی اطلاعات نامحدود شده است.

از آپشن‌ها و امکانات این نرم‌افزار می‌توان به ورودی‌های کاربردی، ذخیره‌سازی امن یادداشت‌ها، پشتیبانی از چند پلتفرم، امکان همگام‌سازی در تمامی دستگاه‌ها و پشتیبان‌گیری ابری و توانایی دسترسی اضطراری اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=24149

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.