• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
12

راموس در میان بغض؛ پیشنهاد تمدید را قبول کردم ولی گفتند منقضی شده!

  • کد خبر : 35525
  • 17 ژوئن 2021 - 22:32
راموس گفت که رئال مادرید پیشنهادش را قبول نکرد

سرخیو راموس پس از ۱۶ سال و فتح ۲۲ جام از رئال جدا شد. او امروز در مراسم وداع خود فاش ساخت که چند روز پیش پیشنهاد تمدید را قبول کرده بود ولی پاسخ عجیبی از باشگاه شنید.

شب گذشته انتشار یک خبر تلخ، هواداران رئال مادرید را شوکه کرد. پس از ماه ها گمانه زنی و کشمکش، سرانجام سرخیو راموس تصمیم برای جدایی از رئال را قطعی کرد و مذاکرات تمدید او بی نتیجه پایان یافت.

راموس و رئال از ماه ها قبل بر سر تمدید قرارداد به بن بست رسیده بودند. رئال قرارداد یک ساله با کاهش ۱۰ درصدی دستمزد را به راموس ارائه داده بود ولی کاپیتان قرارداد دو ساله می خواست.

راموس و اشک هایش در کنفرانس خبری

باشگاه مادریدی در هفته های اخیر به این اطمینان رسیده بود که راموس با باشگاهی دیگر که احتمالا سیتی یا پی ای اس جی است به توافق رسیده ولی گفت و گوی جمعه گذشته با رئیس باشگاه می توانست همه چیز را ۱۸۰ درجه تغییر دهد که چنین نشد.

در واقع راموس که انتظار داشت به فاصله دو هفته تا پایان قراردادش، باشگاه از خود نرمش نشان دهد و با شرایط او کنار بیاید، دریافت که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و در نهایت تصمیم به جدایی را قطعی کرد.

راموس اسطوره‌ی مادرید

راموس سال ۲۰۰۵ و در روز پایانی نقل و انتقالات بود که به رئال پیوست. باشگاه مادریدی بند فسخ قرارداد او با سویا را پرداخت کرد تا راموس از همان زمان به چهره ای منفور در میان هواداران سویا، باشگاهی که فوتبالش را در آن شروع کرده بود، تبدیل شود.

۱۶سال بعد، راموس یکی از اسطوره های بی بدیل رئال و فوتبال اسپانیاست و نقش او در فتح ۲۲ جام رئال غیر قابل انکار است. آخرین جامی که رئال بدون راموس کسب کرده به سوپرکاپ فصل ۰۴-۲۰۰۳ بر می گردد. راموس در ۶۷۲ بازی برای رئال موفق به زدن ۱۰۱ گل شد.

در هر صورت راموس از رئال خواهد رفت و قطعا این جدایی تا مدت ها تاثیر منفی خود را روی رئال خواهد گذاشت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=35525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.