• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
18

انتقال سردار آزمون ، سردار آماده پوشیدن پیراهن قرمز در بوندسلیگا است

  • کد خبر : 36800
  • 27 جولای 2021 - 15:21
انتقال سردار آزمون از زنیت به بایرلورکوزن

به نظر می رسد طی ساعات آینده تیم های زنیت سن پترزبورگ و بایر لورکوزن بر سر انتقال سردار آزمون به آلمان به توافق خواهند رسید.

خبار پیرامون جدایی سردار آزمون بسیار جدی تر از هر زمان دیگری است و مسی ایرانی پس از سالها حضور در فوتبال روسیه، بالاخره این کشور را به مقصد آلمان ترک خواهد کرد تا مهاجم ملی پوش تیم ملی از فصل آینده لباس بایرلورکوزن را بر تن کند و زوج مخوفی را با پاتریک شیک در خط حمله این تیم تشکیل دهد.

انتقال سردار آزمون ، مذاکرات بین بایرلورکوزن و زنیت

وب سایت توتومرکاتو وب در خبری با اشاره با اینکه آزمون از چنگ رم و مورینیو پریده است، نوشت: مذاکرات بین بایرلورکوزن و زنیت سن پترزبورگ برای پیوستن سردار آزمون به آلمانی ها ادامه دارد. طبق آنچه توسط تیم تحریریه توتو مرکاتو وب جمع آوری شده است، آخرین پیشنهاد دریافت شده توسط روس ها ۱۸ میلیون یورو است و بنابراین در حال حاضر حدود دو میلیون در مقایسه با درخواست ۲۰ میلیونی روسی ها فاصله دارد.

این وب سایت در پایان به احتمال بالای توافق دو طرف پرداخت و نوشت: احساس این است که زنیت بر روی مواضع خود برای دریافت این مبلغ ادامه خواهد داد چرا که آنها باید ۲۰ درصد از مبلغ فروش سردار را به روبین کازان پرداخت کنند. به همین دلیل بایر لورکوزن باید پیشنهاد خود را برای رسیدن به توافق نهایی نزدیک کند.

توتومرکاتو نوشته است با توجه به اینکه از قرارداد آزمون با زنیت تنها یک سال دیگر باقی مانده است، طرف روسی می تواند در مذاکراتش کمی نرمش نشان داده و با آلمانی ها به توافق برسد بخصوص اینکه خود آزمون نیز برای انتقال به لورکوزن ابراز آمادگی کرده و به نظر می رسد دو طرف به زودی به توافق می رسند.

آزمون که به یکی از اهداف نقل و انتقالاتی رم تبدیل شده بود و مورینیو علاقه زیادی داشت تا با این مهاجم ایرانی قرارداد امضا کند، موفق به کسب رضایت زنیت نشد. رمی ها که برای پرداخت مبلغ مورد نظر زنیت دچار مشکل بودند، قصد داشتند یک بازیکن را به همراه پول نقد به زنیت پیشنهاد دهند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=36800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.