• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
8

جداشدن مسی از بارسا قطعی است/ لاپورتا: نمی‌توانستیم قرارداد جدید ببندیم

  • کد خبر : 37180
  • 06 آگوست 2021 - 16:04
جدا شدن مسی از بارسا قطعی است

پس از اعلام خبر جدایی مسی از بارسلونا که شب گذشته جهان فوتبال را در شوک فرو برد، مشخص شد که جداشدن مسی از بارسا قطعی است. خوان لاپورتا ، رییس بارسا نیز امروز در کنفرانس خبری ویژه ای به این موضوع پرداخت.

شب گذشته بارسلونا در بیانیه ای رسمی جدایی خود از لیونل مسی، کاپیتان محبوب و باتجربه بلوگرانا، را اعلام کرد.

خوان لاپورتا، رییس بارسا، امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد تا درباره خبر تکان دهنده خروج رسمی لیونل مسی از این باشگاه صحبت کند.

موانع مالی و ساختاری باشگاه علت جداشدن مسی از بارسا

کاتالان ها شب گذشته با انتشار این خبر اعلام کردند مسی به دلیل “موانع مالی و ساختاری” که باشگاه با آن روبروست، قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد.

مسی که از اول جولای و پایان قراردادش با بارسا بازیکن آزاد شده بود، مدت ها در حال مذاکرات گسترده برای تمدید قرارداد خود بود، اما با انتشار این خبر که جهان فوتبال را تکان داد، مسی اکنون باید خود را برای زندگی دور از نوکمپ آماده کند.

لاپورتا گفت: “این موسسه با ۱۲۰ سال سابقه از همه بالاتر است، حتی از بهترین بازیکن تاریخ جهان، و ما همیشه از او سپاسگزار خواهیم بود.

بر اساس اعداد و ارقام رسمی، نتایج ممیزی مالی، وضع ما بسیار بدتر از آن چیزی است که انتظار داشتیم. این بدان معناست که ضرر بسیار بیشتر از حد انتظار است و بدهی نیز بسیار بیشتر است، یعنی با قراردادهای فعلی ما هیچ جایی برای قرارداد جدید نداریم.

توافق با لئو مسی خطرات خاصی داشت و ما مایل بودیم این خطرات را بپذیریم، اما وقتی وضعیت باشگاه را پس از این ممیزی دیدیم، پس از هیئت مدیره فاجعه بار قبلی هیچ حاشیه امنیت و هیچ جایی برای خطر کردن نداشتیم.

تنها راه جا باز کردن در مقیاس حقوق و ثبت قرارداد لئو از طریق پذیرش چیزی است که ما برای بارسا اصلا خوب نمی دانیم (پذیرش قرارداد لالیگا با CVC). ما نمی خواستیم آینده باشگاه را رهن بدهیم.

لئو لیاقت همه چیز را دارد ، عشقش به بارسا و آرزوی ماندنش در بارسا و در این شهر مشخص است. من ناراحت هستم اما همچنین متقاعد شده ام که ما بهترین کار را برای بارسلونا انجام داده ایم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.