• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

زیر گرفتن دو زن به دلیل بدحجابی / واکنش معصومه ابتکاربه این موضوع

  • کد خبر : 37276
  • 10 آگوست 2021 - 9:21

روز -۱۷ مرداد ماه در درگیری لفظی بین یک راننده سواری پژو با دو عابر زن به دلیل بدحجابی ، راننده سواری اقدام به زیر گرفتن این دو زن کرد. راننده خودرو پس از زیر گرفتن این دو زن و تصادف با خودروهای دیگر از صحنه متواری شد اما در ساعات پایانی شب گذشته دستگیر شد.

دو زن زیرگرفته‌شده به نزدیکترین مرکز اورژانس منتقل شدند. حال هر دو‌ نفر  آنها مساعد اعلام شده،  اما یکی از آنها دچار آسیب‌دیدگی  زیادی شده ‌است.

زیر گرفتن دو زن به دلیل بدحجابی

دستگیری متهم

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه از دستگیری راننده در حادثه تصادف خیابان کاشانی خبر داد و گفت: پس از اطلاع از وقوع تصادف عمدی در خیابان کاشانی و مجروح شدن دو نفر بانو در این حادثه فورا دستورات لازم به بازپرس محترم صادر و اقدامات لازم برای دستگیری عامل جرم انجام شد که نهایتا با همکاری موثر نیروهای انتظامی متهم متواری شناسایی، دستگیر و تحت نظر قرار گرفت.

با قاطعیت به اتهام فرد خاطی رسیدگی  شده و مورد مجازات قرار خواهد گرفت.

اجازه خودسری و بی قانونی به کسی نخواهیم داد و هر کسی جان و مال و ناموس و امنیت مردم را به مخاطره بیاندازد به شدت با او برخورد خواهد شد.

واکنش معصومه ابتکار به زیر گرفتن دو زن به دلیل بدحجابی

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در دولت دوازدهم، با اشاره به زیر گرفتن دو زن به دلیل بدحجابی در ارومیه توسط یک راننده خودرو پژوپارس گفت: این نوع رفتارهای هیجانی برگرفته از تعالیم دینی ما نیست بلکه برگرفته از سطحی نگری است که متاسفانه رواج داشته و برخی فکر می‌کنند با این رفتارها تکالیف خود را انجام می‌دهند و هیجانات خود را اینگونه نشان می‌دهند در حالی که قطعا این کار مردود است و اگر این دو زن با ماشین زیر گرفته شده‌اند، جنایت است و فرد باید به کیفر خود برسد.

معصومه ابتکار در نشست به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر اصل دینی ما است اما شروط و شرایطی دارد و به هیچ عنوان اگر شروطش مهیا نشود امر به معروف و نهی از منکر تلقی نمی‌شود؛ یکی از شروط مهم آن این است که فرد ارتباط موثری با مخاطب خود برقرار کند و خودش این شایستگی را داشه باشد که با مخاطب خود درست حرف بزند و اثر گذاری لازم را داشته و خودش فرد مورد اعتمادی باشد.

او گفت: اگر این فرد بازداشت شده ، تشکر می‌کنم و اگر نه برخورد قانونی لازم حتما باید انجام شود. اگر این دو زن با ماشین زیر گرفته شده‌اند جنایت است و در چارچوب ارشاد نیست و فرد باید به کیفر خود برسد. امیدوارم دستگاه‌های قانونی عدالت را ایجاد کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37276

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.