• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
14

امکان حضور رئال مادرید در لیگ برتر از فصل بعدی!

  • کد خبر : 37428
  • 14 آگوست 2021 - 16:10
امکان حضور رئال مادرید در لیگ برتر از فصل بعدی!

امکان حضور رئال مادرید در لیگ برتر انگلیس از فصل بعد! رئال مادرید در کنار چند باشگاه بزرگ دیگر در اروپا قصد داشت با راه اندازی پروژه سوپرلیگ، بحران مالی شدید ناشی از شیوع ویروس کرونا را پشت سر بگذارد. اما در نهایت مخالفت شدید یوفا و لالیگا حداقل به صورت موقت در مقابل این برنامه ایستادگی کرد و حالا رئال مادرید به تنهایی قصد دارد برای شرکت در لیگ برتر انگلیس اقدام کند.نشریه موندو دیپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه رئال مادرید در هفته های اخیر در حال بررسی احتمال خروج از لالیگای اسپانیا بوده اند.

آنها از مشکلات و موانعی که به نظر آنها خاویر تباس، رئیس لالیا برای‌شان ایجاد کرده خسته شده و به فکر مهاجرت به کشور دیگری هستند. فلورنتینو پرز تصور می کند اتحادیه فوتبال اسپانیا بی دلیل آنها را دائما تحت فشار قرار می دهد و به همین دلیل این باشگااه در فکر شرکت در لیگ معتبر دیگری در اروپا است. گزینه مورد نظر فلورنتینو پرز و همکارانش مهاجرت به لیگ برتر انگلیس است، اما آنها همچنین اطلاعاتی در مورد گزینه پیوستن به سری آ ایتالیا یا بوندسلیگای آلمان نیز جمع کرده اند و به زودی این لایجه به صورت جدی در هیئت مدیره رئال مادرید بررسی خواهد شد.

مخالفت خاویر تباس با برگزاری سوپرلیگ اروپا باعث افزایش اختلافات شده است. مدیران رئال مادرید نقش اصلی را در این پروژه نیمه تمام را ایفا کرده بودند و فلورنتینو پرز رهبری آن را بر عهده داشت. همچنین قرارداد بسته شده توسط خاویر تباس با صندوق سرمایه گذاری CVC و مخالفت رئال مادرید با این روش سرمایه گذاری، شرایط را بغرنج تر از قبل کرده است.

حضور رئال مادرید در لیگ برتر برای این تیم و برای لیگ جزیره سودآور خواهد بود

اگرچه کوچ احتمالی رئال مادرید به لیگ برتر در ابتدا بسیار جنجالی و خبرساز خواهد بود، اما این تصمیم با مدیریت مناسب و برقراری ارتباط خوب، می تواند هم برای آن لیگ مورد نظر و هم برای رئال مادرید مثبت باشد. پرز معتقد است رقابت شدید در لیگ برتر برای کسب موفقیت و البته پرداختی های هنگفت برای حق پخش، در دراز مدت شرایط رئال مادرید را بهتر از گذشته خواهد کرد.

البته قوانین خاص برگزیت می تواند موانعی را در سطح قانونی برای انتقال رئال مادرید لیگ برتر به وجود آورد. اما تصور اینکه ورود رئال مادرید به لیگ انگلیس باعث افزایش علاقه هواداران به این رقابت ها در سراسر جهان می شود چندان هم دشوار نیست. به هر حال درگیری رئال مادرید با مدیران لالیگا حالا از همیشه مشخص تر شده و بعید به نظر می رسد در صورت ادامه این روند، شرایط برای همکاری مسالمت آمیز برای طرفین وجود داشته باشد.

همچنین شرایط برای باشگاه بارسلونا نیز چندان با رئال مادرید متفاوت نیست و شرکت آنها در پروژه سوپرلیگ باعث اختلاف این باشگاه هم با مدیران لالیگا شده است. در درازمدت و در صورت موفقیت رئال مادرید در انتقال به لیگ برتر، ممکن است بارسلونا نیز همین مسیر را در پیش گرفته و از لالیگا جدا بشود.

عدم همکاری لالیگا با بارسلونا یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت این باشگاه در تمدید قرارداد با لیونل مسی بود و بعید است مدیران این تیم نیز تمایل به ادامه همکاری در شرایط فعلی با لالیگا داشته باشند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.