• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13

احمد نوراللهی به شباب الاهلی پیوست

  • کد خبر : 37527
  • 17 آگوست 2021 - 19:47
احمد نوراللهی به شباب الاهلی پیوست

احمد نوراللهی که ساعاتی قبل پیام خداحافظی از پرسپولیس را خطاب به تماشاگران این تیم منتشر کرده بود، قراردادش با باشگاه شباب الاهلی امارات را به امضاء رساند.

این بازیکن پس از ۶ فصل حضور در پرسپولیس و نمایش درخشانی که در خط میانی این تیم ارائه کرده بود، با اتمام قراردادش در پایان لیگ بیستم و بحث زیادی که درباره تمدید قراردادش وجود داشت، در نهایت تصمیم به جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت گرفت تا برای نخستین بار در دوران بازی خود لژیونر شود.

نوراللهی یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس برای کسب قهرمانی‌های پیاپی در لیگ برتر بود و با نمایش خوب خود در رقابت‌های داخلی و لیگ قهرمانان آسیا به ترکیب تیم ملی هم رسید، اما برای تثبیت جایگاهش اکنون تصمیم گرفت فوتبال خود را در خارج از ایران و لیگ برتر امارات ادامه بدهد.

قرارداد شباب الاهلی با احمد نوراللهی

پس از حدود دو هفته گمانه‌زنی زیاد مبنی بر اینکه نوراللهی راهی شباب الاهلی خواهد شد، این باشگاه اماراتی لحظاتی قبل به‌صورت رسمی خبر از جذب این بازیکن ۲۸ ساله ایرانی داد و اعلام کرد قراردادی یک ساله با هافبک سابق پرسپولیس امضاء کرده است.

باشگاه الاهلی در سال ۱۳۸۰ علی کریمی که شماره هشت پرسپولیس را بر تن می‌کرد، به خدمت گرفت و حالا پس از ۲۰ سال دوباره این تیم اماراتی با شماره هشت پرسپولیس قرارداد بست تا تاریخ برای آنها تکرار شود.

طی سالیان اخیر فوتبالیست‌های ایرانی اجازه حضور در لیگ برتر امارات را نداشتند، اما حالا احمد نوراللهی این تابو را شکست و با قراردادی یک ساله راهی شباب الاهلی شد تا در فضایی جدید بازی کند.

باشگاه شباب الاهلی که احتمال دارد مهدی قایدی، دیگر ستاره فوتبال ایران و تیم استقلال را هم جذب کند، در فصل اخیر لیگ برتر امارات جایگاه سوم جدول را به دست آورد و در رقابت‌های جام ریاست جمهوری نیز قهرمان شد و در فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا نیز حاضر است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.