• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

دلایل نامعلوم اینستاگرام برای بستن صفحه پرس تی وی

  • کد خبر : 38677
  • 15 اکتبر 2021 - 14:36
دلایل نامعلوم اینستاگرام برای بستن صفحه پرس تی وی

احسان فتاحی سردبیر شبکه های اجتماعی پرس تی وی درباره دلایل نامعلوم اینستاگرام برای بستن صفحه پرس تی وی گفت: اینستاگرام به یک علت به ظاهر ساده دسترسی ما را به یک صفحه ۱۵۶ هزار دنبال کننده ای که نتیجه سالها تلاش بوده قطع کرده است.

بستن صفحه پرس تی وی توسط اینستاگرام

به گزارش پایگاه خبری دخالت به نقل از خبرگزاری صدا و سیما احسان فتاحی در باره بسته شدن صفحه اینستاگرام پرس تی وی ادامه داد: در تاریخ ۱۶ مهر با یک پیام روبرو شدیم به این مضمون که «پیج شما قفل و دسترسی به آن امکانپذیر نمی باشد».

او افزود: از طریق اینستاگرام به ما پیغام دادند که برای شما یک پیام امنیتی می فرستیم اما متاسفانه این پیام امنیتی برای ما قابل دریافت نبوده است.

تلاش برای برقراری تماس با اینستاگرام

فتاحی گفت : در این مدت به طرق مختلف تلاش کردیم تا با برقراری تماس با اینستاگرام از آنها بخواهیم که این پیام امنیتی را به گونه دیگری برای ما ارسال کنند اما متاسفانه با گذشت یک هفته تاکنون هیچ گونه همکاری با ما نکرده اند و پیج اینستاگرام پرس تی وی همچنان قفل و از دسترس ما خارج است.

این صفحه ۱۵۶ هزار دنبال کننده و مخاطب دارد و فعالیت ما در این صفحه نیز به ۷ سال پیش بازمی گردد اما متاسفانه به دلیل یک مساله به ظاهر ساده دسترسی ما را قطع کرده و اینستاگرام با تمام تلاش هایی که برای برقراری ارتباط داشته ایم تا به نحوی این کد امنیتی را به دست ما برسانند ، متاسفانه تا به حال همکاری نکرده اند و صفحه از دسترس ما خارج شده است.

فعالیت های مشکوک

او افزود:  اینستاگرام علت این اقدام را فعالیت های مشکوک عنوان کرده است اما باید بدانیم فعالیت های مشکوک شامل موارد زیادی می شود مثلا ممکن است فردی از صفحه دیگری تلاش کرده باشد وارد این صفحه شود.

ما در این زمینه که محتوای صفحه در اختیار خودمان بوده است کاملا مطمئن هستیم و دلایل آنها برای بسته شدن صفحه برای ما نامعلوم است.

 روشی که  برای بازگرداندن صفحه به ما داده اند متاسفانه عملی نیست و پیامی که گفته اند ارسال می کنند تاکنون به دست ما نرسیده است.

سردبیر شبکه های اجتماعی پرس تی وی در پایان گفت: علتی که برای بسته شدن پیج ما اعلام کرده اند بسیار کلی است و شاید هر کس با آن روبرو شود ولی متاسفانه علت دقیق آن را نمی دانیم و از سوی دیگر پیام ارسالی آنها را نمی توانیم دریافت کنیم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=38677

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.