• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
6

حمله جوکر ژاپنی با چاقو به مردم در شب هالووین

  • کد خبر : 38947
  • 02 نوامبر 2021 - 10:31
حمله جوکر ژاپنی با چاقو به مردم در شب هالووین

حمله جوکر ژاپنی با چاقو به مردم در شب هالوین اتفاق افتاد . او بیش از ۱۰ نفر از مسافران قطاری در توکیو را که برای جشن هالووین آماده می شدند زخمی کرده است.

در بین مجروحان یک مسافر سالخورده دیده می شود که وضعیتش وخیم گزارش شده است .
این حملات در داخل قطار توکیو در نزدیکی ایستگاه کوکوریو و در حدود ساعت ۸ شب صورت گرفته که باعث توقف اضطراری قطار نیز شده است.

حمله مردی با لباس جوکر با چاقو به مردم در ژاپن

این مرد که لباس جوکر به تن داشت قبل از به آتش کشیدن یکی از واگن ها، به مسافران اسید پاشیده است. او که کت و شلوار ارغوانی و پیراهن سبز روشن به تن داشته بعد از پایان خرابکاری هایش و وقتی مسافران قطار از وحشت در حال فرار بودند، روی یکی از صندلی ها نشسته و به آرامی شروع به کشیدن سیگار کرد تا پلیس از راه برسد.

یکی از مسافران قطار گفته است: اول فکر کردم یک شوخی هالووینی است سپس، مردی را دیدم که به سمت ما می آمد و آرام چاقویی بلند را در دستانش می چرخاند. روی چاقو هم رد خون دیده می شد.

در تصاویر دیده می شود، مسافران در حال فرار از یکی از واگن ها هستند و دود واگن پشت سری را فرا گرفته و بعد از آن صدای انفجار شنیده شده، و آتش زبانه می کشد. وقتی درهای قطار باز نمی شوند، مسافران وحشت زده به سمت پنجره های کوچک قطار هجوم می برند تا بتوانند آن ها را بشکنند و از قطار خارج شوند.

دستگیری مرد مهاجم با لباس جوکر در شب هالوین

پلیس توکیو گفته است پاشیدن اسید به مسافران تایید نشده است و آنها مرد ۲۴ ساله ای با لباس جوکر که چاقو بدست داشته است را دستگیر کرده اند. این مرد در برابر دستگیری هیچ مقاومتی نکرده است. او به پلیس گفته که می خواسته مردم را بکشد تا به اعدام محکوم شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=38947

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.