• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
22

بهترین فیلم های HBO Max در نوامبر ۲۰۲۱

  • کد خبر : 39040
  • 07 نوامبر 2021 - 15:50

این فیلم ها را در این ماه درHBO Max می توانید تماشا کنید در این مطلب برخی از بهترین فیلم های  HBO Maxدر نوامبر ۲۰۲۱ ، را برایتان معرفی می کنیم.

زن شگفت انگیز Wonder Woman

این فیلم داستان دایانا، یک جنگجوی آمازونی را روایت می کند که در طول جنگ جهانی اول برای مبارزه با خدای آرس به بریتانیا می رود. او در آنجا با مردی آشنا می شود که و متوجه می شود که جنگ با آنچه که او انتظار داشت متفاوت است.

هری پاتر و زندانی آزکابان

HBO Max یک بار دیگر همه فیلم های هری پاتر را دارد و بهترین فیلم قسمت سوم آن است Harry Potter and the Prisoner of Azkaban  است هری به همراه بهترین دوستانش رون و هرمیون به هاگوارتز بازمی‌گردد، اما به سرعت متوجه می‌شود که در خطر جدی قرار دارد، زیرا یک محکوم فراری به دنبال او است.

مرد بین المللی اسرارآمیز

Austin Powers: International Man of Mystery یک کمدی کلاسیک اصلی دهه ۲۰۰۰ است. آستین پاورز در بسیاری از گروه های مسخره ای که در جیمز باند دیده می شود بازی می کند و هر سه فیلم این مجموعه برای تماشای HBO Max در دسترس هستند.

ماتریکس The Matrix

ماتریکس فیلمی است که در اولین اکرانش در سال ۱۹۹۹ بسیار جلوتر از زمان خود بود در این فیلم نئو در حال زندگی به ظاهر عادی خود است، اما یک روز به او می گویند که تمام دنیای او یک شبیه سازی است و او هدف بسیار بزرگ تری در دنیای واقعی دارد.

بهترین فیلم های HBO Max در نوامبر 2021

پرندگان شکاری  Birds of Prey

هارلی برای جنون بیشتر بازگشته است، اما این بار او از سایه جوکر (یا “آقای جی”) خارج شده و تیم خود – متشکل از هانترس، بلک قناری و رنه مونتویا – را گرد هم می آورد تا یک بازی بزرگ را انجام دهد.

این مطلب را از دست ندهید. ۸ فیلم سال ۲۰۲۱ که باید ببینید

روحیه دور Spirited Away

HBO Max دارای مجموعه کاملی از فیلم‌های Studio Ghibli است و یکی از محبوب‌ترین آنها Spirited Away است. این فیلم درباره یک دختر جوان به نام چیهیرو است که به همراه والدینش یک پارک به ظاهر متروکه را کشف می کنند. و وقتی پدر و مادر او به حیوانات تبدیل می شوند، اوضاع بدتر می شود.

درخشان The Shining

The Shining بر اساس کتابی به همین نام اثر استیون کینگ ساخته شده است. این فیلم در کوه‌های راکی ​​اتفاق در یک هتل می‌افتد و ، عناصر ماوراء طبیعه داخل هتل ظاهر می شوند.

لیگ عدالت اسنایدر کات Justice League Snyder Cut

این فیلم  بیش از چهار ساعت طول می کشد و شامل صحنه‌های است که در نسخه اصلی دیده‌اید اما یکی از جاه‌طلبانه‌ترین نسخه‌هایی است که تا به حال دیده‌ایم. با یک لحن بسیار تیره‌تر از آنچه در نسخه قبلی وجود دارد، و همچنین شرورانی مثل  Darkseid و  Joker’s Jared Leto در این نسخه ظاهر می شوند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.