• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
26

۸ فیلم سال ۲۰۲۱ که باید ببینید

  • کد خبر : 38934
  • 01 نوامبر 2021 - 12:44

در حال حاضر به دلیل شرایط کرونا سینماها روزگار خوبی ندارند، و اکران وپخش خیلی از فیلمها به تعویق افتاده اند در این مطلب ۸ فیلم سال ۲۰۲۱ که باید ببینید را به شما معرفی میکنیم.دراین شرایطی که نمی توانید به سینما بروید می توانید در منزل به تماشای این فیلمها بپردازید .

۸ فیلم سال 2021 که باید ببینید

آخرین دوئل (The Last Duel)

کارگردان: Ridley Scott

بازیگران: Matt Damon, Ben Affleck, Adam Driver, Jodie Comer

این فیلم یک درام تاریخی است  و برگرفته از کتاب «آخرین دوئل: داستان واقعی محاکمه با مبارزه در فرانسه‌ی قرون وسطی» نوشته اریک جاگر است.

داستان این فیلم در قرن چهاردهم فرانسه در زمان شارل ششم اتفاق می‌افتد. شوالیه ژان دوکاروژ و ژاک لو گری از اعضای گارد سلطنتی دوستان صمیمی هستند.

و بعد از اینکه کاروژ متهم به تجاوز به همسر گری می‌شود عهد می کنند که تا مرگ یکی از آن‌ها با یکدیگر مبارزه کنند.

در سال ۲۰۱۵ اعلام شد قرار است این پروژه ساخته شود. اما فیلم پیش نرفت تا اینکه سکان آن سال ۲۰۱۹ به دست ریدلی اسکات سپرده شد.

فیلمبرداری فیلم در بورگاندی فرانسه صورت گرفته است.

مورتال کامبت (Mortal Kombat)

کارگردان: Simon McQuoid

بازیگران: Joe Taslim, Ludi Lin, Mechad Brooks, Lewis Tan

مورتال کامبت فیلمی براساس یکی از محبوبترین بازی‌های ویدیویی تاریخ است. این فیلم بازسازی فیلمی از فرنچایز «مورتال کامبت» است که سال ۱۹۹۷ هم اقتباسی سینمایی از این بازی ویدیویی صورت گرفته بود اما با شکست تجاری و هنری سنگینی رو‌به‌رو شد. کوین تانچاروئن یک فیلم کوتاه هشت دقیقه‌ای به نام «مورتال کامبت: تولد دوباره» ساخت. و کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفت «مورتال کامبت» را بازسازی کند.

این فیلم فانتزی هنرهای رزمی در یک دنیای خیالی اتفاق می افتد و آدم‌های زمینی و سایبورگ‌ها را در نبرد روبه‌روی هم قرار می‌دهد.

فیلم ۳۵۵

کارگردان: Simon Kinberg
بازیگران: Jessica Chastain, Fan Bingbing, Penélope Cruz, Lupita Nyong’o, Edgar Ramirez
این فیلم یک فیلم جاسوسی زنانه است جسیکا چستین، پنه‌لوپه کروز، دایان کروگر و لوپیتا نیونگ او بازیگران اصلی فیلم هستند.
اسلحه‌ی فوق سری به دست چند مزدور می‌افتد، یک مامور زبر و زرنگ سازمان سیا به سه مامور بین‌المللی دیگر می‌پیوندد تا در یک ماموریت مرگبار سلاح را پس بگیرند.
و باید زودتر از زن مرموزی که هر لحظه آن‌ها را تعقیب میکند عمل کنند.
اسم این فیلم برگرفته از جاسوس ۳۵۵ کدی است که در دوران انقلاب آمریکایی علیه بریتانیا برای جاسوسان زن به کار برده می‌شد.

حفاری (The Dig)

کارگردان: Simon Stone

بازیگران: Carey Mulligan, Ralph Fiennes, Lily James

تاریخ اکران: ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۰ بهمن ۱۳۹۹)

فیلم حفاری یک درام انگلیسی است با  اقتباسی از رمان حفاری جان پترسون. ماجرای فیلم در سال ۱۹۳۹ اتفاق می‌افتد.

 ادیت پریتی زنی است صاحب مزرعه و زمین که یک باستان‌شناس و کاوشگر به نام بازیل براون را استخدام می‌کند که قبرهای یافته شده در املاکش را بررسی کند.

و پولی مشابه مبلغی که براون از موزه‌ ایپسویچ می‌گرفته به او پیشنهاد می‌ کند اما به نظر براون مبلغ ناعادلانه ای  است و ادیت دستمزد او را بالا می‌برد.

در شرایطی که ادیت بیمار است بین براون و ادیت رابطه‌ای بوجود می آید و او توصیه های پزشکش را مبنی بر اجتناب از استرس نادیده می‌گیرد.

سیندرلا (Cinderella)

کارگردان: Kay Cannon

بازیگران: Camila Cabello, Billy Porter, Idina Menzel

داستان شارل پرو، نویسنده‌ی فرانسوی بار دیگر در یک فیلم قرار گرفت. در سال ۲۰۱۸ کنت برانا با بازی لی‌لی جیمز نسخه‌ سینمایی  سیندرلا را ساخت.

در این ورژن سیندرلا کامیلا کابلو نقش سیندرلا را بازی می‌کند. استفاده از یک چهره‌یاهل کوبا که با چهره‌ی بور سیندرلا در تضاد است احتمالا به دلیل بها دادن به ملت‌های مختلف است.

نقش پری را هم بیلی پورتر بازی می‌کند که هم مرد است و هم سیاهپوست و این هم یک تغییر اساسی دیگر در فیلم است.

مرد پادشاه (The King’s Man)

کارگردان: Matthew Vaughn

بازیگران: Harris Dickinson, Ralph Fiennes

تاریخ اکران: ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹)

مرد پادشاه که یک کمدی اکشن جاسوسی است جزو ۸ فیلم سال ۲۰۲۱ که باید ببینید هست. این فیلم درواقع پیش‌زمینه‌ای بر سری فیلم‌های «مردان پادشاه» است که اقتباسی آزاد از کمیک‌بوک‌هایی به همین نام است.

داستان فیلم در اوایل قرن بیستم اتفاق می‌افتد. سرویس مردان پادشاه شکل می‌گیرد تا علیه دسیسه‌ها و نقشه‌هایی که برای وقوع یک جنگ چیده شده تا میلیون‌ها نفر را از بین ببرد بایستند.

فیلمبرداری ژانویه‌ی سال ۲۰۱۹ در انگلستان شروع شد و برخی صحنه‌ها هم در ایتالیا و تورین گرفته شدند که البته در فیلم قرار است نمایشگر یوگسلاوی باشند.

شکارچیان روح: بعد از مرگ (Ghostbusters: Afterlife)

کارگردان: Jason Reitman

بازیگران: Carrie Coon, Finn Wolfhard, Mckenna Grace, Paul Rudd

این فیلم یک کمدی فانتزی است که جیسون ریتمن آن را ساخته است. «شکارچیان روح: بعد از مرگ» چهارمین فیلم از فرنچایز «شکارچیان روح» است و داستان آن دنباله‌ای بر قسمت اول محصول ۱۹۸۴ و قسمت دوم محصول ۱۹۸۹ است.

یک مادر مجرد و دو فرزند از خانه‌شان بیرون رانده می‌شوند و به مزرعه‌ای در سامرویل می‌روند. مزرعه‌ای که از جدشان به ارث رسیده است. در آن شهر کوچک یک سری زلزله بدون توجیه رخ می‌دهد و بچه‌ها متوجه می‌شوند که خانواده‌ی آن‌ها به شکارچیان روح وابسته هستند.

قدیسان نیوارک

کارگردان: Alan Taylor

بازیگران: Michael Gandolfini, Vera Farmiga, Jon Bernthal, Billy Magnussen, Ray Liotta

این فیلم سال ۲۰۲۱ که باید ببینید یک درام جنایی به کارگردانی آلن تیلور است . این فیلم پیش‌درآمدی بر سریال محبوب جنایی «سوپرانوز» است.

داستان فیلم در دهه‌ی ۶۰ و ۷۰ میلادی در نیوارک نیوجرسی اتفاق می‌افتد. برای نشان دادن پس‌زمینه‌ تنش‌ها میان جامعه‌ی ایتالیایی-آمریکایی‌ها و آفریقایی-آمریکایی‌ها از شورش مشهور سال ۱۹۶۷ استفاده شده که در طی آن صدها نفر زخمی شدند و ۲۶ کشته به جای گذاشت و بسیاری از اموال عمومی شهر هم نابود شد.

این فیلم هم جزو فیلم‌هایی بود که باید سال ۲۰۲۰ و البته در موعد فصل جوایز پخش می‌شد اما اکرانش به خاطر کرونا به تعویق افتاد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=38934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.