• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
26

حاشیه عجیب و منشوری همسر سپهر حیدری در باشگاه ورزشی

  • کد خبر : 39398
  • 30 نوامبر 2021 - 11:45
حاشیه عجیب و منشوری همسر سپهر حیدری در باشگاه ورزشی

فیلم لو رفته همسر سپهر حیدری جنجال به پا کرد آرام جوینده همسر سپهر حیدری از ورزش کردنش در باشگاه بدنسازی فیلمی منتشر کرده است که برخی از کاربران با انتقاد از شایع شدن اینگونه فیلم ها آنها را خصوصی دانستند و انتشارش را نامناسب شمردند.

همسر سپهر حیدری قهرمان تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد. مدتی قبل عکسی از تولد همسر سپهر حیدری با لباس سوپرلاکچری منتشر شد.

حاشیه عجیب و منشوری همسر سپهر حیدری

آرام جوینده که در فضای مجازی بلاگری می کند. فیلم های جنجالی ای در فضای مجازی منتشر می کند و اخیرا هم فیلم هایی را در باشگاه از خود منتشر کرده است.

او که حاشیه های زیادی در شبکه های اجتماعی به وجود آورده از استایل ورزشی خودش هم رونمایی کرد.

او را با ستاره معصومی همسر جنجالی تر مهدی قائدی مقایسه می کنند زیرا هر دو در دبی هستند و هر روز از زندگی لاکچری خودشان رونمایی می کنند .

آرام جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی درالهیه ، تهران است. و فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد و تصاویر خود را به اشتراک می گذارد.

اینستاگرام آرام جوینده

او ویدیو های آموزش میکاپ و تبلیغ برند های آرایشی را انجام می دهد. و از طریق شهرت همسرش و تصاویر داف طوری که از خود به اشتراک می گذارد توانسته بیش از ۲۰۰ هزار دنبال کننده را جذب کند و گاهی تبلیغاتی نیز انجام می دهد که قطعا مبلغ خوبی را هم در قبالش دریافت می کند.

و در اظهار نظری جنجالی خطاب به مردمی که به او فحش می دادند (به دلیل فخر فروشی با زندگی لاکچری اش در دبی) گفت که اگر دوست ندارید مرا فالو نکنید چرا فالو می کنید و فحش می دهید. شما را بلاک می کنم!

آرام جوینده چهره ای کاملا عملی و غیرطبیعی دارد. وی تکواندوکار است و این موضوع را از فرم بدن و استایلش هم به راحتی می توان فهمید.

همیشه تیپ و پوشش او باعث نظرات توهین آمیز کاربران می شود.

سپهر حیدری  متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان، فوتبالیست بود.او  فارغ التحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است.

سپهر حیدری و همسرش در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان یکدیگر را دیدند، و در نهایت با هم ازدواج کردند.آنها صاحب دو فرزند به نام های دیاکو و آروکو هستند.

به دنیا آمدن فرزند آنها هم حواشی زیادی داشت سپهر حیدری با انتشار تصویری خبر از تولد فرزند دومش آروکو داد و نوشت: پسرم آروکو خوش اومدی به این دنیا، خداروشکر بخاطر داشتنتون دیاکو و آروکو عزیزم.

ظاهر بسیار آراسته و جذاب همسر سپهر حیدری در بیمارستان آن هم بعد از زایمان مورد توجه کاربران قرار گرفت و خانم های ایرانی درباره آشفته بودن ظاهر خود در روز زایمان صحبت کردند که چگونه همسر سپهر حیدری توانسته ظاهر خود را آراسته نگه دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.