• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15

پرونده جنجالی قاضی خوانساری / ۱۲ زن قمی برای دوستی با او طلاق گرفتند!

  • کد خبر : 39512
  • 06 دسامبر 2021 - 13:47
پرونده جنجالی قاضی خوانساری / 12 زن قمی برای دوستی با او طلاق گرفتند!

حجت ‌الاسلام حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری قاضی خوانساری خبر داد و اظهار کرد: با وصول شکایات مردمی و بازداشت متهم، تکمیل تحقیقات و بازجویی از متهم و رسیدگی به شکایات در دستور کار کارکنان حفاظت و شعبه ۱۱ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب قم قرار گرفت و دستور قضایی انتشار چهره متهم در رسانه‌ها برای شناسایی دیگر شاکیان صادر شد.

قاضی خوانساری در قم دستگیر شد

این قاضی قلابی پس از معرفی خود به عنوان قاضی دادگاه و استفاده از کارت جعلی قوه قضاییه و با مانور متقلبانه و دادن وعده‌های واهی دریافت وام از بنیاد شهید شاکیان  را اغفال و فریب می داد وبا اخذ مدارک هویتی و چک و سفته از شکات ادعا می کرد که باید در ابتدا مبلغی به حساب وی واریز کنند تا بتوانند وام را دریافت کنند و از این طریق مبالغ متعددی را از ۱۴ نفر از شکات دریافت کرده است.

رابطه پنهانی قاضی قلابی خوانساری در قم با زنان متاهل

این متهم با نام جعلی مستعار سید محمد مهدی خوانساری ۱۲ شاکی برای تشویق به فساد و فحشا داشته است و با وعده‌های واهی اقدام به تشویق زنان زیادی برای طلاق گرفتن گرفتن از همسرانشان و تشویق آنان برای برقراری رابطه با خودش به بهانه ازدواج کرده است.

 صدوره حکم دادگاه

این قاضی قلابی به کلاهبرداری مبلغ ۱۰۷ میلیون تومان، غصب عنوان قاضی دادگاه، جعل سند، استفاده از کارت جعلی قوه قضاییه، تشویق به فساد و فحشا و فراهم کردن موجبات آن متهم است.

او به رد مال مبالغ کلاهبرداری شده به شاکیان، و پرداخت جزای نقدی به اندازه مبلغ کلاهبرداری شده در حق دولت، ۱۰ سال حبس و دو سال انفصال از خدمات دولتی را از مجازات‌های مندرج در حکم صادره دادگاه برای این متهم برشمرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.