• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
17

خود نمایی های ناتمام سپیده بزمی پورهمسر شاهرخ استخری اینبار در آرایشگاه!

  • کد خبر : 39544
  • 09 دسامبر 2021 - 11:38
خود نمایی های ناتمام سپیده بزمی پورهمسر شاهرخ استخری اینبار در آرایشگاه!

همسر شاهرخ استخری اینبار از مراحل رنگ کردن موهایش هم عکس منتشر کرد.

سپیده بزمی پورهمسر شاهرخ استخری

همسر شاهرخ استخری به انتشار استوری و پست های مختلف از اعضای خانواده اش علاقه زیادی دارد.

او در سن ۲۲ سالگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد. امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که همسر شاهرخ استخری یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند.

او یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد که صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است و همچنین هرزچندگاهی قطعه شعری را می خواند.

 در سال ۱۳۸۰ سپیده بزمی پور همراه با پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به کشور بلژیک را گرفتند و در سال ۲۰۰۲ میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون است که در سال ۹۰ با هم ازدواج کردند.

این مطلب را از دست ندهید. سورپرایز تولد بهاره رهنما بدون حاجی

فرزندان شاهرخ استخری

پناه استخری اولین فرزند سپیده و شاهرخ در مرداد سال ۱۳۹۲ به دنیا آمد و همچنین دختر دوم به نام نبات استخری در آبان ماه سال ۱۳۹۷ به دنیا آمده است.

حواشی خانواده استخری

همسر شاهرخ استخری در صفحه اینستاگرامی اش عکس های زیاد و مختلفی از خود و فرزندانش منتشر می کند و کاربران واکنش های متفاوتی نسبت به این عکس ها داشتند. اما حجاب نصفه و نیمه سپیده بزمی در این عکس ها نکته ای بود که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد.

مدتی قبل سپیده بزمی پورعکس چهار نفرشان همراه با شاهرخ استخری را در پست ایسنتاگرامش اش منتشر کرد که حجاب نداشت و زمزمه کشف حجاب همسر شاهرخ استخری در فضای مجازی پیچید. شاهرخ استخری هم همان عکس را به عنوان عکس پروفایل پیج اینستاگرامش اش انتخاب کرد که این اقدام به گونه ای تایید برای کشف حجاب همسرش بوده است. حال نیز سپیده بزمی با انتشار پست های دیگری در پست اینستاگرامی اش به این حواشی مهر تایید زد.

بیوگرافی سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور ۳ دی ماه سال ۱۳۶۷ و زاده تهران است که در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند.

او یکی از زیباترین زنان ایرانی است که در سال ۱۳۹۰ به همسری شاهرخ استخری در آمد و یکی از موفق ترین زوج های مشهور ایرانی نیز هستند.

او به ۳ زبان زنده دنیا مسلط است و یکی از بهترین مترجمان زبان فرانسوی و انگلیسی است.

دو فرزند دختر دارد و برای زندگی با شاهرخ دو مرتبه به ایران بازگشته است و در اینجا مشغول ترجمه کتب فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39544

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.