• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
22

بی حجابی بازیگران زن برای اولین بار در سینمای بعد انقلاب ! + عکس متفاوت

  • کد خبر : 39817
  • 31 دسامبر 2021 - 1:39
بی حجابی بازیگران زن برای اولین بار در سینمای بعد انقلاب ! + عکس متفاوت

بی حجابی بازیگران زن برای اولین بار در سینمای بعد انقلاب در فیلم سینمایی کاناپه اتفاق افتاده است این فیلم ساخته کیانوش عیاری است که به خاطر استفاده بازیگران زن از کلاه‌گیس، چند سالی در توقیف بود اما اکنون منتشر شده است.

بی حجابی بازیگران زن در سینمای بعد از انقلاب

در فیلم کاناپه بازیگرهای زن به جای روسری از کلاه گیس استفاده کرده اند. همه بازیگران زن این فیلم (فرگل فربخش، فریبا کامران، بیتا بیگی، آتوسا انواریان و زنده‌یاد تینا عبدی) موهای خود را برای بازی در این فیلم از ته تراشیدند، تا برای سکانس‌های داخل خانه، به صورت زندگی واقعی و بدون روسری (همراه با کلاه‌گیس) جلوی دوربین بروند.

داستان فیلم سینمایی کاناپه

کاناپه روایت زندگی ۲ خانواده ای است که می‌خواهند با هم وصلت کنند اما در نهایت یک کاناپه باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی آنها می‌شود.

«کیانوش عیاری» در این فیلم نگاهی به شرایط اقتصادی طبقه متوسط در سال‌های اخیر کرده است. او در «کاناپه» درامی اجتماعی را به تصویر می‌کشد که شخصیت اصلی آن یک «کاناپه» است. کاناپه ای که از خانه خانواده‌ای نسبتا مرفه بیرون می‌آید و در کنار خیابان گذاشته می‌شود. خانواده‌ای که وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند آن را برداشته و تعمیر می‌کنند و برای استفاده به خانه خود می‌برند. اما این آغاز ماجرا برای این دو خانواده است چرا که قرار است به زودی وصلتی میان آن ها صورت پذیرد.

بازیگران فیلم کاناپه

در ابتدا قرار بود شهاب حسینی و ترانه علیدوستی در این فیلم بازی کنند که بر طبق گفته کارگردان این فیلم ترانه علیدوستی سناریو را خوانده و از آن خوشش نیامده است و شهاب حسینی نیز که در زمان ساخت این فیلم با سریال شهرزاد۲ قرارداد داشته نتوانسته در این فیلم حضور داشته باشد و در نهایت بابک حمیدیان جایگزین شهاب حسینی شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39817

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.