• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
24

عکسهای جنجالی دنیز دایی دختر علی دایی در لندن

  • کد خبر : 39842
  • 01 ژانویه 2022 - 15:26

دنیز دایی دختر اول علی دایی از همسر سابقش مریم است که با مادرش در لندن زندگی میکند . و مدتی پیش بود که دنیز دایی با انتشار عکسهایش در لندن پرده از راز زندگی علی دایی و همسر سابقش برداشت و همه فهمیدند که علی دایی دختر دیگری نیز دارد!

ازدواج های علی دایی

علی دایی بعد از فوت پدرش در سال ۸۱ با دختری بنام مریم که از آشنایان دورشان بود ازدواج کرد و صاحب دختری بنام دنیز شد اما این وصلت سرانجام بعد از مدت کوتاهی به طلاق منجر شد. دنیز به همراه مادرش سالهاست در آمریکا زندگی می کند.

علی دایی در اول بهمن ماه ۱۳۸۳ برای دومین بار ازدواج کرد و در سال ۱۳۸۴ در خصوص شیوه آشنایی با همسر علی دایی و خصوصیات شریک زندگیش گفت: همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می باشد، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می باشد، او هشت سال از من کوچک تر است.

دومین فرزند علی دایی در سال ۱۳۸۸ به دنیا آمد. دختری با نام نورا که علی دایی به وی بسیار علاقه دارد و می گوید:دوست دارم نورا به همه چیز برسد.

همسر سابق علی دایی سالی یک بار برای دیدار دخترش با علی دایی به ایران می آید.

ماجرای بر سر زبان افتادن دختر اول دایی

ماجرای بر سر زبان افتادن دنیز دایی از انجایی شروع شد که علی دایی در برنامه نود به اسم دخترش قسم خورد به جان نورا نمی بخشم . اما مایلی کهن در جواب گفت بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم . بر این اساس ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبانها افتاد.

عکس دنیز دایی در کریسمس ۲۰۲۲

عکسهای دنیز دایی در شبکه های مجازی دست به دست می شود . او در کریسمس هم تصاویری از خودش منتشر کرد که به سرعت در پیج های زرد اینستاگرامی وایرال شد . این عکس با کپشن عجیبی همراه بود که او نوشته بود با خانواده که این موضوع به سرعت وایرال شد .

اینستاگرام دنیز دایی

علی دایی زمانی که ۲۵ سال سن داشت با خانمی به نام مریم ازدواج کرد که ازدواجشان عمر چندانی نداشت و از هم جدا شدند حاصل ازدواج انها یک دختر به نام دنیز بود.

دنیز در پیج اینستاگرامش عکس و فیلم های رقص خود را منتشر می‌کند. و همینطور تصاویری با دوستان و پدرش علی دایی نیز در این میان دیده می‌شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.