• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
18

ازدواج محمد علیزاده با بازیگر ایرانی +عکس

  • کد خبر : 39863
  • 02 ژانویه 2022 - 13:44
ازدواج محمد علیزاده با بازیگر ایرانی +عکس

محمد علیزاده با انتشار پستی در اینستاگرام تولد سارا منجزی پور بازیگر را به صورت ویژه تبریک گفت که همین استوری باعث شد شایعات ازدواج این دو قوت بگیرد ایجاد شود.

ازدواج محمد علیزاده با بازیگر ایرانی

به تازگی دوباره رابطه محمد علیزاده با یکی از بازیگران خانم سینما و تلویزیون سر زبان ها افتاده است و تمام نشانه حاکی از جدی بودن این رابطه است.

اوایل از سارا منجزی بعنوان دوست دختر محمد علیزاده یاد می شد و حالا اخباری از ازدواج محمد علیزاده با او منتشر شده که از سمت این دو تایید یا رد نشده است.

حضور متوالی سارا منجزی در کنسرت های محمد علیزاده

 ماجرای رابطه محمد علیزاده با سارا منجزی پور به آذر ماه ۱۳۹۵ برمی گردد که این بازیگر یکی از مهمان های ویژه این کنسرت بود.

از آن به بعد کم کم او در اکثر برنامه ها و کنسرت های علیزاده، مهمان ویژه در صندلی اول بود که در نهایت مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

انتشار خبر رابطه سارا منجزی و محمد علیزاده

بعد از اینکه خبر رابطه عاشقانه این دو نفر توسط همکاران خودشان منتشر شد ، آنها تا مدت ها تصمیم گرفتند سکوت کرده و پاسخی ندهند.در نهایت خانم منجزی پور در یک گفتگوی اینترنتی اعلام کرد بعنوان طراح لباس با او همکاری می کند و روابط ها آنها صرفا کاری است.

دوست هستیم

سارا منجزی گفت : خوب دوست که به هر حال وقتی ما همکار هستیم و باهم کار می کنیم ، هستیم و باهم دیگر کار می کنیم و من باعث افتخارم بود ۱/۵ سال با ایشون همکاری داشتم.من خیلی خوشحالم با خواننده خوبی مثل «محمد علیزاده» همکاری کردم ، چون ایشون آدم بسیار بزرگ و خوش قلبی است.

همدردی سارا منجزی

بعد از فوت پدر محمد علیزاده در ۲۳ آبان ۱۴۰۰ خانم منجزی پور هم عکس پروفایل اینستاگرام خود را برای همدردی به رنگ سیاه درآورد.

همین اقدام سارا منجزی دوباره رابطه این دو را سر زبان ها انداخت و خیلی ها مدعی هستند آنها باهم ازدواج کردند و به تازگی هم علیزاده با تبریک ویژه و خاص تولد سارا منجزی به این شایعات دامن زده است .

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39863

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.