• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

هدف قرار گرفتن فرودگاه سعودی «جازان» با پهپاد انتحاری یمن

  • کد خبر : 4003
  • 17 جولای 2019 - 5:06

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله جدید این کشور به فرودگاه سعودی «جازان» با پهپاد انتحاری «قاصف k2» خبر داد.

 «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن که این روزهای مدام از هدف قرار گرفتن فرودگاه‌های سعودی سخن می‌گوید، بار دیگر از حمله جدید یمن به یکی از فرودگاه‌های جنوب عربستان سخن گفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که یگان پهپادی در این عملیات موفق، دقیقا آشیانه هواپیماهای بدون سرنشین عربستان سعودی در فرودگاه جازان را هدف قرار داد.

به گزارش المسیره، یحیی سریع با تاکید بر تعویق پروازهای فرودگاه مزبور اظهار داشت که «حمله سه‌شنبه شب با پهپاد قاصف k2» انجام گرفت.

هدف قرار گرفتن فرودگاه سعودی جازان با پهپاد انتحاری یمن

سخنگوی نیروهای مسلح یمن متذکر شد که هدف قرار گرفتن فرودگاه سعودی جازان در چارچوب پاسخگویی به جنایت‌های متجاوزان و محاصره مستمر آنها علیه ملت یمن اجرا شد.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله سه‌شنبه شب همچنین با اجرای دو عملیات پهپادی، پایگاه هوایی «ملک خالد» در خمیس مشیط منطقه عسیر را هدف قرار دادند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این باره گفت که دو عملیات سه‌شنبه شب یمن علیه پایگاه هوایی ملک خالد با استفاده از چند فروند پهپاد «قاصف k2» به اجرا درآمد.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله دیشب(دوشنبه) نیز با استفاده از چند فروند پهپاد انتحاری «قاصف k2»، پایگاه هوایی «ملک خالد» در منطقه خمیس مشیط در عسیر واقع در جنوب عربستان را هدف قرار دادند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن دیشب بلافاصه پس از انجام عملیات پهپادی در نشست خبری عنوان کرد که این عملیات به شکل «دقیق» و «موفقیت آمیز» صورت گرفت.

یحیی سریع گفت که در این حملات پهپادی یمن، انبار سلاح و آشیانه هواپیماها و دیگر تاسیسات نظامی در فرودگاه ملک خالد هدف قرار گرفته است

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=4003

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.