• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
21

بایننس بزرگترین صرافی رمزارز تمام حساب های روسیه را مسدود نخواهد کرد

  • کد خبر : 40745
  • 02 مارس 2022 - 0:24
بایننس بزرگترین صرافی رمزارز تمام حساب های روسیه را مسدود نخواهد کرد

بایننس بزرگترین صرافی رمزارز تمام حساب های روسیه را مسدود نخواهد کرد

بایننس گفت که حساب های افراد روسی که تحریم شده اند را مسدود می کند، اما حساب های تمام کاربران روسی را به صورت “یک طرفه” مسدود نمی کند.

این اظهارات پس از آن صورت گرفت که معاون نخست وزیر اوکراین از صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال برای مسدود کردن تمام حساب های کاربری روسیه خواسته است.

سخنگوی بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، گفت: «ما قصد نداریم به طور یکجانبه حساب های میلیون ها کاربر بی گناه را مسدود کنیم.

کریپتو به این معناست که آزادی مالی بیشتری را برای مردم در سراسر جهان فراهم کند. تصمیم گیری یکجانبه برای ممنوعیت دسترسی مردم به رمزارزشان، دلیل وجود کریپتو را نادیده می گیرد.

میخایلو فدوروف، معاون نخست وزیر اوکراین، از صرافی های بزرگ خواست تا آدرس کاربران روسی را مسدود کنند.

تحریم بانک‌های روسیه

با تحریم های ایالات متحده و اتحادیه اروپا روبل روسیه سقوط کرده است.

بایننس گفت: “در حال انجام اقدامات لازم برای اطمینان از اقدام ما علیه کسانی است که تحریم هایی علیه آنها وضع شده است و در عین حال تاثیر آن بر کاربران بی گناه را به حداقل می رساند.”

سخنگوی این شرکت افزود: «در صورتی که جامعه بین‌المللی این تحریم‌ها را بیشتر گسترش دهد، ما نیز به شدت آن را اعمال خواهیم کرد».

بایننس همچنین گفت که حساب‌های افراد در فهرست تحریم‌ها را مسدود می‌کند و «تضمین می‌کند که همه تحریم‌ها به طور کامل اجرا می‌شوند».

این مطلب را از دست ندهید. بیت کوین در حال فروپاشی است

صرافی‌های ارزهای دیجیتال روسیه را تحریم کردند

جسی پاول، مدیرعامل کراکن، یکی دیگر از صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال، در توییتر گفت که این شرکت «نمی‌تواند حساب‌های مشتریان روسی ما را بدون الزام قانونی مسدود کند».

KuCoin، یکی دیگر از صرافی‌های ارزهای دیجیتال، هم اعلام کرد : ما به عنوان یک پلتفرم بی طرف، حساب هیچ کاربری از هیچ کشوری را بدون الزام قانونی مسدود نخواهیم کرد. و در این زمان دشوار، اقداماتی که تنش را افزایش می دهد تا بر حقوق افراد بی گناه تأثیر بگذارد، نباید تشویق شوند.

با این حال، Dmarket، پلتفرمی که به افراد امکان داد و ستد آیتم‌های درون بازی مجازی را می‌دهد، در بیانیه‌ای در توییتر گفت که «همه روابط با روسیه و بلاروس را به دلیل تهاجم به اوکراین قطع کرده است».

این شرکت گفت که کاربران روسیه و بلاروس از ثبت نام در Dmarket منع شده اند و حساب های کاربران این کشورها مسدود شده است. به گفته Dmarket که خود را “استارت آپی متولد اوکراین” نامید، روبل روسیه از پلتفرم حذف شده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.