• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
16

بیت کوین در حال فروپاشی است

  • کد خبر : 40704
  • 27 فوریه 2022 - 14:24
بیت کوین در حال فروپاشی است

به دلیل عدم قطعیت ژئوپلیتیکی و افزایش تورم قیمت ارزهای دیجیتال بیت کوین در حال فروپاشی است.

بیت کوین در حال فروپاشی است

پس از اینکه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، بلافاصله پس از اعلام استقلال دونتسک و لوهانسک، دو منطقه جداشده در شرق اوکراین، دستور اعزام نیرو به دونتسک و لوهانسک را صادر کرد، قیمت بیت کوین به پایین ترین حد دو هفته اخیر سقوط کرد.

بیت کوین اغلب توسط حامیان آن به عنوان “طلای دیجیتال” شناخته می شود. این اصطلاح به این ایده اشاره دارد که بیت‌کوین می‌تواند ذخیره‌ای با ارزش مشابه طلا فراهم کند – ذخیره‌ای که با سایر بازارهای مالی مانند سهام ارتباطی ندارد.

آنها بیت کوین را به عنوان یک دارایی “پناهگاه امن” می بینند که می تواند به عنوان پوششی در برابر عدم اطمینان اقتصادی جهانی و افزایش قیمت ها عمل کند که قدرت خرید ارزهای دولتی مانند دلار آمریکا را کاهش می دهد.

سقوط بیت کوین

این ارز دیجیتال از زمانی که در ماه نوامبر به بالاترین قیمت خود یعنی نزدیک به ۶۹۰۰۰ دلار رسید، تقریباً نیمی از ارزش خود را از دست داده است.
ویجی آیار، معاون توسعه شرکتی و بین‌الملل صرافی رمزارز لونو، گفت: «بیت‌کوین هنوز در مراحل اولیه منحنی بلوغ خود قرار دارد تا محکم در رده «طلای دیجیتال» قرار گیرد.

افزایش نرخ طلا

اخیراً طلا از بیت کوین بهتر عمل کرده است. هفته قبل، نرخ‌های نقدی طلا به بالاترین سطح خود از اول ژوئن رسید و تا ۱۹۱۳٫۸۹ دلار در هر اونس  صعود کرد.

جان روک، رئیس استراتژی فنی گفت: «بیت کوین، دارایی‌ای که گفته می‌شود پاسخ هر سؤالی است، بی‌سر و صدا ضعیف شده است و به طور قابل‌توجهی از رقیب اصلی خود، طلا، ضعیف تر عمل می‌کند».

ما به دنبال این هستیم که بیت کوین به ۳۰۰۰۰ برگردد و سپس به پایین تر از آن سقوط کند و همچنان انتظار داریم که طلا به بالاترین سطح تاریخ خود برسد.

زمستان رمزنگاری

رکود بیت کوین منجر به افزایش صحبت ها در مورد بازار نزولی طولانی مدت معروف به “زمستان کریپتو” شده است. آخرین مورد در اواخر سال ۲۰۱۷ و اوایل سال ۲۰۱۸ رخ داد، زمانی که بیت کوین تا ۸۰ درصد از رکوردهای نزدیک به ۲۰۰۰۰ دلار سقوط کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.