• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

سورپرایز یحیی گل محمدی برای دربی امروز

  • کد خبر : 40957
  • 17 مارس 2022 - 10:52
سورپرایز یحیی گل محمدی برای دربی امروز

روز دوشنبه فیلمی از تمرین عیسی آل‌کثیر در صفحات اجتماعی منتشر شد که او با وجود پارگی رباط‌صلیبی درحال شوتزنی است و این احتمال می رود که عیسی آل کثیر سورپرایز یحیی گل محمدی برای دربی امروز پایتخت باشد.

سورپرایز یحیی گل محمدی برای دربی امروز

در فیلمی که روز دوشنبه از تمرین عیسی آل‌کثیر در منتشر شد او با وجود پارگی رباط‌صلیبی درحال شوتزنی است؛ اتفاقی که برای علاقه‌مندان به فوتبال بسیار جالب توجه و شاید غیرقابل پیش‌بینی بود. اینکه چطور می‌شود یک بازیکن با وجود آنکه رباطش را از دست داده اینچنین با جدیت تمریناتش را پیگیری می‌کند .

آل‌کثیر که پارگی رباط‌صلیبی پایش توسط پزشکان تایید شده چندهفته‌ای است که زیرنظر مربی اختصاصی به تمریناتش ادامه می‌دهد.درباره آسیب‌دیدگی این مهاجم آنچه قطعی است اینکه رباط‌صلیبی پایش پاره شده اما استثناهایی هم در دنیای فوتبال وجود دارد که بازیکنانی با وجود مصدومیت ‌از این ناحیه‌ همچنان در میادین حضور دارند و با تمرینات خاص و فیزیوتراپی با آسیب‌دیدگی رباط مدارا می‌کنند!

گل محمدی به بازیکن مصدوم بازی نمی‌دهد

سرمربی پرسپولیس به بازیکنی که تازه از مصدومیت برگشته به‌طور ثابت بازی نمی‌دهد. به‌عنوان مثال امید عالیشاه که در این فصل تا قبل از مصدومیت عملکرد ‌خوبی داشت پس از سپری‌کردن دوران نقاهت در ترکیب ثابت قرار نگرفت. یحیی اعتقاد دارد بازیکنی که به‌دلیل مصدومیت از ترکیب بیرون می‌رود برای بازگشت به ترکیب ثابت نباید عجله داشته باشد.

برای همین هم هر بازی دقایق بیشتری به بازیکنی که تازه از مصدومیت برگشته بازی می‌دهد تا کم‌کم آماده حضور در جمع ۱۱بازیکن ابتدایی شود. اما آیا این شرایط برای عیسی هم به این شکل است؟ همه از ‌انگیزه‌های این مهاجم گلزن مقابل استقلال مطلع هستند و حضور این بازیکن همان‌قدر که به‌لحاظ‌ انگیزشی برای قرمزها مثبت است می‌تواند بار منفی بین مدافعان آبی‌پوش ایجاد کند.

جنگ روانی برای دربی امروز

برخی می‌گویند یحیی با آگاهی از مساله مهم روحی و روانی در دربی‌ها نام عیسی را در لیست پرسپولیس برای این بازی قرار می‌دهد اما احتمال اینکه از او در ترکیب ثابت استفاده کند تقریبا غیرممکن است، مگر آنکه بخواهد با یک سورپرایز در ترکیب، دربی را آغاز کند.

ساعت بازی پرسپولیس – استقلال

هفته بیست و سوم لیگ برتر ( پرسپولیس – استقلال ) پخش زنده ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه سه دربی مهم تهران با صدای گزارشگر قدیمی و معروف جواد خیابانی پخش خواهد شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.