• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12

معرفی سریال های نوروز ۱۴۰۱ + زمان پخش

  • کد خبر : 40974
  • 19 مارس 2022 - 11:05

سریال‌های نوروزی همیشه مخاطبان بسیاری دارد و صدا و سیما امسال هم جدید و جذابی تولید کرده و از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود. برای معرفی سریال های نوروز ۱۴۰۱ با ما همراه باشید.

معرفی سریال های نوروز ۱۴۰۱

سریال های نوروز ۱۴۰۱ که برای پخش در روزهای سال نو ۱۴۰۱ تولید شده‌اند هر کدام دارای داستان و مطالب جذابی هستند که می‌توانند شما را سرگرم کنند.

پخش زیرخاکی ۳ از شبکه یک

سریال زیرخاکی با بازی پژمان جمشیدی و ژاله صامتی سریال طنزی است که در دو فصل قبلی خود توانست مخاطبین زیادی را جذب کند و قطعا از بهترین سریال های نوروزی ۱۴۰۱ خواهد بود.

فصل دوم زیرخاکی با به اسارت رسیدن فریبرز و ناصری به دست نیروهای عراقی در جبهه به پایان رسید و و در فصل سوم سریال زیرخاکی، از ادامه ماجراها مطلع خواهید شد.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، اصغر نقی‌زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، هومن برق‌نورد و نسرین نصرتی در این فصل بازی کرده اند.

سریال زیرخاکی ۳ ساعت ۲۲:۱۵ هر شب در نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن می‌رود.

معرفی سریال های نوروز 1401

پخش سریال خداداد از شبکه دو

مجموعه تلویزیونی «خداداد» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی سه‌شنبه در تهران کلید خورد. این سریال نوروزی قرار است از شبکه دو سیما پخش شود.

این سریال مجموعه‌ای است که در ۱۳ قسمت و ویژه نوروز ۱۴۰۱ ساخته می‌شود. در حال حاضر رضا ناجی، علی صبوری و سوسن پرور در این سریال ایفای نقش کرده اند.

علی صبوری کمدین خندوانه هم در سریال نوروزی خداداد بازی کرده است.

خلاصه داستان سریال خداداد: «میگن گره‌ای که با دست باز میشه رو نباید با دندون باز کرد، اما خداداد چاره دیگه‌ای نداره و روی این موضوع خیلی حساب کرده! مجموعه زیبای خداداد از بهترین سریال های نوروز سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

«خداداد» به کارگردانی علی غفاری، در ساعت ۲۱:۳۰ مهمان خانه مخاطبان می‌شود.

نجلا ۲ پخش از شبکه سه

فصل دوم سریال نجلا برای نوروز از شبکه سه پخش می شود. این سریال دارای ۴۰ قسمت است، دراین سریال حسام منظور، محیا دهقانی، ایوب آقاخانی، سوگل طهماسبی، تورج فرامرزیان، مصطفی ساسانی نقش آفرینی می‌کنند.

داستان فصل دوم این سریال درباره اشغال خرمشهر اسـت و عبد در این فصل نقش محوری در داستان دارد. این فصل بـه بازگشت کاراکتر‌های قصه از کربلا و حوادثی کـه دراین مسیر برایشان رقم می خورد می‌پردازد.

پخش سریال  «نجلا» تا پایان ماه مبارک رمضان هم ادامه پیدا می‌کند. این سریال در ساعت ۲۰:۴۵ پخش می شود.

دردسرهای شیرین پخش از شبکه پنج

سریال دردسرهای شیرین از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد. این سریال با بازی پوریا پورسرخ و مریم مومن روایتگر درباره زوج جوانی است که در زندگی با چالش‌هایی جدی روبرو می‌ شوند. در کشاکش این چالش‌‌ها حوادث و اتفاقاتی دیگر برای آنان رخ می‌ دهد که گاه زمین می‌‌خورند و گاه بر می‌ خیزند اما کسی نمی‌ داند سرنوشت برای آنان چه رقم زده است.

«دردسرهای شیرین» را با درونمایه طنز روی آنتن می‌برد. این سریال ساعت۲۰پخش می‌شود.

بهترین سریال های نوروز سال ۱۴۰۱

سریال نون خ هم قرار بود در سال ۱۴۰۱ پخش شود. اما به گفته تهیه کننده سریال، فصل جدید نون. خ برای نوروز ۱۴۰۲ تولید خواهد شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.