• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

وزیر نروژ پس از افشای رابطه غیر اخلاقی اش با یک دختر ۱۶ ساله استعفا داد

  • کد خبر : 41221
  • 10 آوریل 2022 - 12:36
وزیر نروژ پس از افشای رابطه غیر اخلاقی اش با یک دختر 16 ساله استعفا داد

وزیر نروژ پس از افشای رابطه غیر اخلاقی اش با یک دختر ۱۶ ساله استعفا داد و نخست وزیر هم استعفای او را پذیرفت . وزیر دفاع نروژ، اود راجر انوکسن،  رابطه طولانی مدت با دختری بسیار جوانتر از خودش، داشته است.

وزیر نروژ پس از افشای رابطه غیر اخلاقی اش با یک دختر ۱۶ ساله استعفا داد

نخست وزیر نروژ استعفای انوکسن را پذیرفته است. و در یک کنفرانس خبری گفت: «پس از آنچه که فاش شد، این تصمیم لازم بود.

انوکسن در این باره گفته است: “من تصمیمات اشتباهی گرفته ام. این امر بر زندگی بسیاری از افراد تأثیر منفی گذاشته است. از این بابت عذرخواهی می کنم. ‘

رابطه نخست وزیر نروژ با یک دختر ۱۶ ساله

به گزارش دیلی وی جی، انوکسن در سال ۲۰۰۵ با این دختر آشنا شد.و این دختر در آن زمان یک دانش آموز دبیرستانی ۱۶ ساله بود. و انوکسن در آن زمان ۵۰ سال داشت.

در آن سال دختر به سفری از مدرسه خود به پایتخت اسلو رفت. بخشی از این بازدید، بازدید از ساختمان مجلس بود. و بازدید کننده گان با این رهبر حزب ملاقات کردند.

و رابطه این دو در پایان این دیدار نزدیکتر شد. و حتی تماس فیزیکی نیز وجود دارد. آن نوجوان اکنون یک زن سی و چند ساله است. جزئیات رابطه شان  را برای روزنامه ها فاش کرد. او گفت که به دلیل علاقه اش به سیاست تحت تأثیر انوکسن قرار گرفته است. و میخواست از قدرت و موقعیت انوکسن برای رسیدن به آنچه می خواست بهره برد.

به گفته این زن، آنها حداقل ۱۲ بار از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ به دفتر انوکسن مراجعه کردند.و گاهی اوقات آنها رابطه داشته اند . انوکسن در آن زمان وزیر انرژی بود.

این رابطه ای نبود که من به زور به او تحمیل کنم

انوکسن به VGK تأیید کرد که با این زن در دفتر کارش ملاقات کرده است، و افزود که برخی مکالمات صمیمی بین آنها وجود داشته است، اما هیچ چیز فیزیکی نبود.
او ادعا می کند که از زمانی که آنها دولت را در سال ۲۰۰۶ ترک کردند، هیچ اتفاق نزدیکی بین آنها رخ نداده است. و او اصرار کرد: “رابطه رابطه ای نبود که من به زور به او تحمیل کنم.”

نخست وزیر به خبرنگاران گفت: «انوکسن قبل از اینکه پس از انتخابات سراسری سال گذشته به عنوان وزیر دفاع منصوب شود، چیزی در مورد این رابطه به من نگفت. اگر می دانستم شاید تصمیم متفاوت بود. او امیدوار است وزیر دفاع جدید به زودی منصوب شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41221

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.