• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
12

قتل ۳ عضو خانواده با اسلحه کلت کمری در یک نزاع خانوادگی در تاکستان قزوین

  • کد خبر : 41262
  • 14 آوریل 2022 - 11:19
قتل ۳ عضو خانواده با اسلحه کلت کمری در یک نزاع خانوادگی در تاکستان قزوین

 قتل ۳ عضو خانواده در تاکستان قزوین اتفاق افتاد و قاتل که همسر و پدر و مادر همسرش را با اسلحه کلت کمری به قتل رسانده بود و به یک شهروند هم تیراندازی کرده بود در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شد .

تیراندازی با کلت کمری به یکی از شهروندان

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین درباره این قتل در ضیاء‌آباد بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر یک مورد درگیری مسلحانه در شهر ضیا آباد شهرستان تاکستان، بلافاصله عوامل فرماندهی انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

پس از حضور مأموران مشخص شد، ضارب با استفاده از اسلحه کلت کمری اقدام به تیراندازی به یکی از شهروندان کرده و پس از مجروح کردن او از محل متواری شده که بلافاصله فرد مجروح به مراکز درمانی منتقل شده و تحقیقات برای دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران قرار گرفت.

قتل ۳ عضو خانواده در یک نزاع خانوادگی در تاکستان قزوین

سردار علی ابراهیمی در ادامه گفت: فرد ضارب پس از اقدام اولیه به منزل پدری همسرش رفته و همسر خود را به همراه پدر و مادرش با شلیک گلوله به قتل رساند و از محل متواری شد که با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان به همراه عوامل انتظامی شهرستان تاکستان به محل وقوع قتل اعزام شده و تحقیقات خود را برای دستگیری قاتل آغاز کردند.

مأموران با بررسی‌های میدانی از آثار باقیمانده در صحنه جرم و استفاده از شگردهای پلیسی، کمتر از ۶ ساعت مخیفگاه قاتل را در یکی از باغ‌های شهر ضیاءآباد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی وی را دستگیر کردند.

سردار علی ابراهیمی در پایان گفت : اجساد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شده و فرد ضارب به پلیس آگاهی شهرستان تاکستان منتقل شد و تحقیقات پلیسی در خصوص انگیزه متهم برای ارتکاب به قتل در دست بررسی است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.