• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

اشک‌های فرهاد مجیدی پس از قهرمانی به این دلیل بود که از استقلال می‌رود؟

  • کد خبر : 41897
  • 31 می 2022 - 11:21
اشک‌های فرهاد مجیدی پس از قهرمانی به این دلیل بود که از استقلال می‌رود؟

آیا اشک‌های فرهاد مجیدی پس از قهرمانی به این دلیل بود که از استقلال می‌رود؟ شایعه شده فرهاد مجیدی پس از این قهرمانی از استقلال می‌رود و عده‌ای اعتقاد دارند اشک‌های او در جشن قهرمانی هم به این دلیل بود .

یکی از دلچسب‌ترین قهرمانی‌های دنیا را دیدیم

هادی شکوری در باره قهرمانی استقلال در لیگ برتر بیان کرد: جا دارد به تمام هواداران استقلال این قهرمانی پاک و بدون حرف و حدیث را تبریک بگویم. استقلال تمام رکوردها را جابه‌جا کرد و یکی از دلچسب‌ترین قهرمانی‌ها که یک تیم در دنیا می‌تواند کسب کند، را به دست آورد. از کادر فنی و مدیریتی باشگاه تشکر می‌کنم. آنها در طول این فصل با صبوری و دلسوزانه کار کردند تا این قهرمانی حاصل شد.

مجیدی ابتدای فصل صحبت از قهرمانی تیمش می‌کرد

او همچنین گفت : مجیدی ابتدای فصل صحبت از قهرمانی تیمش می‌کرد اما خیلی‌ها به او باور نداشتند و حتی بسیاری از استقلالی‌های سابق از او و تیمش انتقاد می‌کردند، گفت: با قطعیت می‌گویم مجیدی قدیمی‌ترین رفیق فوتبالی من است. زمانی که جوان بودیم و با هم بازی می‌کردیم، می‌دیدم که فرهاد چگونه و با سختی خودش را تبدیل به یک فوتبالیست درجه یک کرد. اول فصل هم که گفت دنبال قهرمانی است، دلم روشن بود که می‌تواند این کار را انجام دهد. شاید فکر نمی‌کردم بدون باخت قهرمان شود، اما می‌دانستم که مدعی جدی قهرمانی است و به احتمال زیاد قهرمان می‌شود. وقتی کسی هدف تعیین می‌کند و به بازیکنانش باور می‌دهد، با تلاش به نتیجه هم می‌رسد. فرهاد خیلی از آرزوهایش را برآورده کرده و حالا هم به عنوان سرمربی استقلال را به قهرمانی رساند.

اشک‌های فرهاد مجیدی به این دلیل بود که از استقلال می‌رود

شکوری درباره اینکه شایعه شده فرهاد مجیدی پس از این قهرمانی از استقلال می‌رود و عده‌ای اعتقاد دارند اشک‌های او در جشن قهرمانی هم به این دلیل بود، گفت: فرهاد یک مقدار تحت فشار است و بعد از این قهرمانی باید استراحت کند تا تصمیم قطعی بگیرد. او باید تمام جوانب را در نظر بگیرد و حتی هوادارانی که پشت تیم بودند. کادر مدیریتی هم برای مجیدی سنگ تمام گذاشت، اما باید شرایط او را هم در نظر گرفت.

کمبود امکانات و مشکلات ادامه همکاری مجیدی با استقلال را سخت کرده است

او درباره اینکه کمبود امکانات و مشکلاتی که وجود دارد شاید کار را برای ادامه همکاری مجیدی با استقلال سخت کرده است، اظهار داشت: این مشکلات اساسی فوتبال ماست و فقط هم مختص استقلال نیست. جز یکی دو تیم، سایر تیم‌ها مشکلات را دارند. فوتبال ما هم روز به روز در حال پیشرفت است و امیدوارم با تدابیر مدیران کاربلدی مثل آجورلو که سوار کار هستند، بسیاری از این کم و کاستی‌ها به زودی برطرف شود.

اول فصل گفتم استقلال و پرسپولیس جای آزمون و خطا نیست و باید آدم امتحان پس داده به این تیم‌ها بیاید؛ افرادی مثل آجورلو و مجیدی و حتی در خرید بازیکنان هم باید دقت شود. گاهی وقت‌ها بازیکنانی به این تیم‌ها می‌آمدند که دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال و پرسپولیس خوب بودند و در طول فصل جواب نمی‌دادند و خیلی زود هم فوتبال‌شان تمام می‌شد. این فصل استقلال در یارگیری خیلی وسواس به خرج داد و چهار بازیکن خارجی گرفت که هر چهار بازیکن بازی کردند و مفید بودند.

حذف استقلال از لیگ قهرمانان

شکوری در باره  این مسئله که حذف استقلال از لیگ قهرمانان مجیدی را بسیار ناراحت کرد و حتی آن زمان هم بحث استعفا از سرمربیگری استقلال مطرح بود، بیان کرد: اعتقاد شخصی‌ام این است که با حضور آقای آجورلو قطعاً شرایط بهتر می‌شود. استقلال با حذف از آسیا نقره داغ شد تا بلکه مسئولان به فکر باشند و شرایط را طوری رقم بزنند که باشگاه بتواند استانداردهای بین‌المللی را بگیرد و فکر می‌کنم امسال با این مدیریت شرایط فراهم می‌شود.

استفاده کمتر فرهاد مجیدی از پیشکسوتان

او در پایان گفت: تنها مسئله‌ای که شاید کمی هواداران و پیشکسوتان استقلال را در این فصل مکدر کرد، استفاده کمتر فرهاد مجیدی از پیشکسوتان بود و اگر صلاح دانست، از پیشکسوتانی که کار را بلد هستند، همفکری بگیرد و در کادرش از آنها استفاده کند. اگر جایی هم پیشکسوتان بد خلقی کردند تنها دلیلش همین بوده است. امیدوارم برای فصل آینده هم کم و کاستی‌ها برطرف شود تا استقلال سالی رؤیایی‌تر را پشت سر بگذارد. الان و با این قهرمانی مسئولیت مجموعه استقلال سنگین‌تر شده و شرایط به گونه‌ای است که شاید هواداران حتی با نایب قهرمانی هم راضی نشوند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.