• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
15

قاضی آمریکایی شکایت تجاوز کریستیانو رونالدو در وگاس را رد کرد

  • کد خبر : 42059
  • 12 ژوئن 2022 - 14:50
قاضی آمریکایی شکایت تجاوز کریستیانو رونالدو در وگاس را رد کرد

قاضی آمریکایی شکایت تجاوز کریستیانو رونالدو در وگاس را رد کرد . مایورگا یک زن نوادایی که در دادگاهی در ایالات متحده ادعا کرده بود ستاره بین المللی فوتبال کریستیانو رونالدو به وی تجاوز کرده با و او را به پرداخت میلیون ها دلار وادار کرده بود نتوانست ادعای خود را ثابت کند و کریستین رونالدو تبرئه شد.این زن بیشتر از ۲۹۰۰۰۰ دلار پس از ادعای تجاوز به او در لاس وگاس به عنوان حق‌السکوت از رونالدو در سال ۲۰۰۹ دریافت کرده بود،اما مایورگا با این شکایت به دنبال پول‌های بیشتر بود.

قاضی آمریکایی شکایت تجاوز کریستیانو رونالدو در وگاس را رد کرد

دورسی قاضی آمریکایی گفت که لسلی مارک استووال، وکیل متهم، با استفاده از اسناد افشا شده و دزدیده شده که جزئیات بحث‌های بین رونالدو و وکلایش را شرح می‌داد، با سوءنیت رفتار کرد. در این دستور ۴۲ صفحه‌ای آمده است: «تهیه و استفاده مستمر از این اسناد سوءنیت تلقی می‌شود. صرفاً رد صلاحیت استووال، خسارت نسبت به رونالدو را جبران نمی‌کند، زیرا اسناد دزدیده شده و محتوای محرمانه آن‌ها در تار و پود ادعاهای مایورگا تنیده شده است.»

استفاده از شواهد جعلی

دورسی اوایل سال جاری اعلام کرده بود که آماده پایان دادن به این پرونده است. این امر پس از آن اتفاق افتاد که استووال در درخواست خود برای غرامت ۲۰٫۲ میلیون پوندی، بر اساس ادعاهایی مبنی بر اینکه رونالدو یا همکارانش توافقنامه محرمانگی سال ۲۰۱۰ را با اجازه نشر گزارش‌ها نقض کرده‌اند، شکست خورد.

تیم حقوقی رونالدو علت این گزارش‌ها را نشت داده‌های الکترونیکی اسنادی دانست که از شرکت‌های حقوقی هک شده و برای فروش گذاشته شده بود. پیتر کریستینسن، وکیل او در لاس‌وگاس نیز ادعا کرد که اطلاعات تغییر یافته یا ساختگی است.

پلیس لاس‌وگاس پس از طرح شکایت مایورگا، تحقیقات خود در مورد تجاوز جنسی را دوباره آغاز کرد، اما استیو ولفسون، دادستان منطقه کلارک، در سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفت که اتهامات کیفری را پیگیری نکند. او به این نتیجه رسید که زمان زیادی گذشته و شواهد نتوانستند اتهامات را اثبات کنند.

رابطه رونالدو و مایورگا به خواست خود او بوده

مایورگا یک مدل و معلم سابق است که در منطقه لاس وگاس زندگی می کند. شکایت او می گوید که او با رونالدو در یک کلوپ شبانه ملاقات کرده و با او و سایر افراد به سوئیت هتلش رفت و در آنجا ادعا کرد که او در اتاق خواب به او حمله کرده است. او در آن زمان ۲۵ ساله بود.

تیم حقوقی رونالدو پذیرفته اند که رونالدو با مایورگا ملاقات کرد و آنها در ژوئن ۲۰۰۹ رابطه داشتند، اما معتقد بودند که این رابطه با رضایت بوده و تجاوز به عنف نیست.

پلیس و دادستان گفتند که مایورگا در آن زمان به پلیس لاس وگاس رفت، اما تحقیقات متوقف شد، زیرا مایورگا نه نام از مهاجم ادعایی خود برد و نه گفت که این حادثه کجا رخ داده است.

پلیس لاس وگاس پس از طرح شکایت مایورگا، تحقیقات مربوط به تجاوز جنسی خود را دوباره آغاز کرد، اما استیو ولفسون، دادستان منطقه کلارک، در سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفت که پیگیر اتهامات جنایی نشود.

ولفسون، دادستان عمومی منتخب در لاس وگاس، گفت که زمان زیادی از این موضوع گذشته و شواهدی در دسترس نیست . و حالا دورسی قاضی آمریکایی این پرونده را برای همیشه بست.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.