• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

هواداران وریا غفوری و استقلال هشتگ «وریا تنها نیست» را ترند کردند

  • کد خبر : 42292
  • 29 ژوئن 2022 - 16:02
هواداران وریا غفوری و استقلال هشتگ «وریا تنها نیست» را ترند کردند

وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال مدتی قبل اعلام کرده بود منتظر تماس مسئولان این باشگاه است تا قراردادش را با این تیم تمدید کند. مسئولان استقلال نیز گفته بودند شرط تمدید قرارداد غفوری منوط به تأیید ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان است. از شب گذشته در توییتر موجی به راه افتاده است که در آن هواداران باشگاه از مصطفی آجورلو خواسته اند قرارداد وریا غفوری را تمدید کند.

وریا غفوری از استقلال کنار گذاشته شد

غفوری به‌دلیل عدم تماس مسئولان استقلال تصمیم به جدایی گرفت. گفته می‌شود مقصد بعدی غفوری فولاد خوزستان خواهد بود. غفوری در ۶ سال حضورش در استقلال صاحب یک مقام قهرمانی لیگ برتر و یک جام حذفی شده بود.

“وریا تنها نیست” ترند توییتر فارسی شد!

در روزهایی که مدیران استقلال در جذب بازیکن جدید ناکام بوده اند، هواداران استقلال از مدیران باشگاه خواسته اند حدقل وریا غفوری را حفظ کنند.

 هواداران وریا غفوری و استقلال هشتگ «وریا تنها نیست» را ترند کردند

از شب گذشته در توییتر موجی به راه افتاده است که در آن هواداران باشگاه از مصطفی آجورلو خواسته اند قرارداد وریا غفوری را تمدید کند.

وریا غفوری فوتبال را بصورت مبتدی در تیم جوانان توحید سنندج شروع کرد. و در تیم اصناف قروه هم مدتی بازی کرد، در سال ۱۳۸۲ در تست جوانان پیکان به تهران رفت و قبول شد اما به دلیل نداشتن خوابگاه مجبور به بازگشت به سنندج شد.

در سال ۸۳ بدون داشتن هیچ تیمی در تست جوانان تیم ملی قبول شد و در بازهای آسیایی به میدان رفت، همان سال نیز به عضویت باشگاه پاس در مقطع امید و جوانان در آمد

بعد از انتقال پاس تهران به همدان رفت و رسما وارد بازی های لیگ برتری شد و سربازی اش را نیز در این تیم گذراند و تا سال ۱۳۸۸ در این تیم بازی می کرد.

او در سال ۸۹ به شهرداری تبریز رفت و دو سال بازی کرد، سپس در نفت نوین تهران نیز دو سال بود و در نهایت سال ۹۲ وارد سپاهان اصفهان شد و تا پایان سال ۹۴ در این تیم بود.

در سال ۹۵ با قرارداد دو سال به تیم استقلا تهران پیوست، او در سال ۹۷ با تمدید یکساله قرارداد خود ۱٫۷ میلیارد تومان پول گرفت.

وریا در دبی ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ توانست در بازی شهرآورد استقلال و پرسپولیس گل پیروزی بخش استقلال را در دقیقه ۴۵ به ثمر برساند تا به اوج محبوبیت در بین طرفداران این تیم برسد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.