• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
14

هواداران پرسپولیس به صفحه کریم انصاری فرد هجوم بردند

  • کد خبر : 42583
  • 20 جولای 2022 - 13:57
هواداران پرسپولیس به صفحه کریم انصاری فرد هجوم بردند

هواداران پرسپولیس به صفحه کریم انصاری فرد هجوم بردند .سرخ ها که هنوز موفق به جذب مهاجم نشده اند خواستار حضور کریم انصاری فرد در تیم خود هستند.

هواداران پرسپولیس به صفحه کریم انصاری فرد هجوم بردند

پرسپولیس همچنان به‌دنبال تقویت خود در فاز تهاجمی و جذب مهاجم است و با وجود اینکه گفته می‌شد حداقل یک و حداکثر دو مهاجم خارجی به این تیم ملحق می‌شوند اما همچنان خبری نشده و شواهد نشان می‌دهد حضور کاسیانوی برزیلی هم در این تیم منتفی شده است. در این بین جذب مهاجم داخلی هم یکی از گزینه‌های قرمزهاست و با وجود اینکه منابع نزدیک به گل‌محمدی پیش از این تاکید داشتند که او علاقه‌ای به جذب کریم انصاری‌فرد ندارد اما بار دیگر این مهاجم باتجربه به پرسپولیس لینک شده است.

بسیاری از هواداران پرسپولیس با هجوم به صفحه کریم در اینستاگرام خواهان حضور دوباره‌اش در این تیم شدند، با این حال انصاری‌فرد که جدایی‌اش از آاک قطعی شده به‌خاطر همسر یونانی‌اش ترجیح می‌دهد در یونان دنبال تیم جدید باشد و بازگشتش به لیگ ایران تنها در حالتی اتفاق می‌افتد که تیمی در لیگ یونان خواهانش نباشد. می‌گویند تراکتور هم یکی از تیم‌های داخلی است که به او پیشنهاد داده است.

بیوگرافی کریم انصاری‌ فرد

کریم انصاری‌ فرد متولد ۱۴ فروردین ۱۳۶۹ در اردبیل، بازیکن فوتبال است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی از دانشگاه آزاد است، سه خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند آخری خانواده است.

در ۸ سالگی به اردوی تیم ملی نونهالان زیر ۸ سال رفت و در تیم ملی زیر ۱۰ و ۱۲ ساله هم بازی کرد سپس عضو تیم ذوب آهن اردبیل شد در سال ۱۳۸۵ وقتی شانزده ساله بود به باشگاه سایپا آمد تا در تیم بزرگسالان این باشگاه بازی کند.علی دایی فوتبال کریم را زمانی که سایپا را به اردوی اردبیل برده بود در حین تمرین در کنار تیم دیده بود و از او برای حضور در سایپا دعوت کرده بود.

انصاری فرد پس از درخشش در سایپا خرداد ماه ۱۳۹۱ با قرارداد سه ساله به پرسپولیس تهران پوست اما سر یکسال فسخ قرار داد کرد و در تیر ۱۳۹۲ به تیم تراکتور سازی تبریز رفت.

در سال ۹۳ با قرار دادی دوساله به باشگاه اوساسونا با شماره پیراهن ۱۲ پیوست اما عملکرد خوبی نداشت و پس از ۱۶ بازی از این تیم جدا شد، او سپس در تابستان ۹۴ به باشگاه یونانی پانیونیوس رفت و با ۴۴ بازی ۱۴ گل عملکرد نسبتا خوبی داشد.

در سال ۹۶ کریم انصاری فرد با حقوق ۲٫۵ میلیارد در سال با قرارداد سه ساله و نیمه با دیگر تیم یونانی بنام المپیاکوس بست و در حال حاضر بازیکن این تیم است.

ازدواج با دختر میلیادر یونانی

 رسانه های مطرح یونانی با انتشار تصاویری از رابطه عاطفی ملی پوش ایرانی باشگاه المپیاکوس با یک میلیاردر یونانی – آمریکایی پرده برداشتند و مدعی شدند این دو تصمیم خود را برای ازدواج قطعی کرده اند.

کریم انصاری فرد که برای تعطیلات سال نو میلادی به اتریش سفر کرده با یک زمرد گران قیمت از نامزد ۲۴ ساله خود الکساندر صوفیا کالولی خواستگاری کرده و از او پاسخ مثبت دریافت کرده است. در این مراسم که در حضور پدر و مادر الکساندر برگزار شد برای برگزاری مراسم ازدواج نیز تصمیماتی گرفته شد.به ادعای رسانه های یونانی همسر کریم انصاری فرد از خانواده های ثروتمند یونانی محسوب می شود و مدیریت شرکت IMEQ – CENTE را که یک شرکت معتبر حمل و نقل دریایی است برعهده دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.