• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

انگیزه عجیب ۵ جوان که در قوچان مهمانان جشن عروسی را به رگبار بستند

  • کد خبر : 42679
  • 27 جولای 2022 - 9:38
انگیزه عجیب 5 جوان که در قوچان مهمانان جشن عروسی را به رگبار بستند

حادثه تیراندازی در روستای ناوخ از توابع قوچان در یک مراسم عروسی رخ داد که طی این حادثه یک نفر با همکاری چند نفر اقدام به شلیک تیر با سلاح وینچستر به سمت جمعیت کرد که منجر به زخمی شدن ۲۷ نفر شد.

۵ جوان در قوچان مهمانان جشن عروسی را به رگبار بستند

محمد طبسی فرمانده انتظامی قوچان درباره تیراندازی در جشن عروسی در قوچان گفت: ۵ عامل حادثه تیراندازی با سلاح وینچستر دریکی از روستاهای قوچان که منجر به زخمی شدن ۲۷ نفر شده بود با همکاری دستگاه قضایی و عوامل انتظامی و امنیتی شهرستان دستگیر شدند. در این حادثه ۲۷ نفر زخمی شدند که بلافاصله توسط نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال پیدا کردند، این حادثه تاکنون فوتی نداشته است و تعدادی از مصدومان به‌صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند اما برخی از آن‌ها بستری هستند که شدت وخامت مربوط است به یک حادثه دیده از ناحیه چشم و یک کودک که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله‌های ساچمه‌ای قرارگرفته‌اند.

 این حادثه علاوه بر لطمه‌های جسمی موجب بروز صدمات روحی به دلیل ایجاد رعب و وحشت شده بود، پس‌ازاین حادثه بلافاصله کمیسیون عملیات و هماهنگی قضایی تشکیل و تیم‌های تخصصی به‌منظور شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه به مکان‌های احتمالی اعزام شدند.

عوامل این حادثه صورت‌های خود را پوشانده بودند

طبسی در ادامه گفت : عوامل این حادثه صورت‌های خود را پوشانده بودند تا شناسایی آن‌ها امکان‌پذیر نباشد، از اقوام و افراد مرتبط با این حادثه در همان ساعات اولیه دعوت به‌عمل‌آمده و عواقب ایجاد این ناامنی و ادامه‌دار شدن آن تفهیم شد و بلافاصله تیم‌هایی در این روستا مستقر شدند تا از بروز حوادث دیگر جلوگیری به عمل آید.

دستگیری ۳ نفر از عوامل همکاری کننده این حادثه

فرمانده انتظامی قوچان در ادامه گفت : ۳ نفر از عوامل همکاری کننده در این حادثه تحویل مقام قضایی، شدند ضارب اصلی حادثه به یکی از شهرهای شمالی کشور متواری شده بود که با همکاری قضایی و کمک سازمان‌های امنیتی محل اختفای وی و یکی دیگر از همدستانش شناسایی و در عملیاتی ضربتی هر دو نفر دستگیر شدند.

انگیزه تیراندازی در مراسم عروسی

سلاح به‌کاررفته در این حادثه کشف شد و طی تحقیقات به‌عمل‌آمده مشخص شد علت اصلی این حادثه اختلافات خانوادگی بوده است به طوری که ۸ ماه پیش برادر ضارب فوت کرده و مراسم عروسی متعلق به یکی از اقوام این فرد هست و خواسته ضارب عدم برگزاری مراسم تا سال برادرش بوده است.

خط قرمز نیروی انتظامی امنیت بوده و هرکجا احساس شود امنیت مردم به خطر افتاده ورود جدی انجام می‌دهد بنابراین افرادی که به دنبال ایجاد شرارت و ناامنی هستند باید اقدامات مجرمانه خود را کنار بگذارند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.