• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

نام الهام چرخنده تغییر کرد ! / هدیه رهبری به او !

  • کد خبر : 42749
  • 30 جولای 2022 - 11:19
نام الهام چرخنده تغییر کرد ! / هدیه رهبری به او !

نام الهام چرخنده تغییر کرد

نام الهام چرخنده تغییر کرد ! از الهام چرخنده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در ادامه مراسم یادواره زنان شهیده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ تقدیر شد و حجت الاسلام طائب خطاب به وی گفت:چرخنده نام فامیلی این هنرمند کشورمان است که از امروز ما ایشان را با نام خانوادگی زهرایی می شناسیم و این هدیه مقام معظم رهبری به الهام چرخنده است.

الهام چرخنده متولد ۴ تیر ۱۳۵۷ در کاشان بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است. در یک خانواده سنتی بدنیا آمده است و اصالتا بختیاری از طایفه هفت لنگ است ، او پس از یک ترم تحصیل در دانشگاه انصراف داد و فعالیت خود را در طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت.

بازیگری را با تئاتر شباشب آغاز کرد سپس با معرفی همسرش فعالیت خود را در سینما از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد.

همسر الهام چرخنده

الهام چرخنده تاکنون سه بار ازدواج کرده که دو مورد آن به طلاق ختم شده. خانم چرخنده از ازدواج اول خود که تاریخ آن اعلام نشده صاحب یک فرزند پسر بنام شایان است که این ازدواج به طلاق و جدایی ختم شد.از افرادی چون پیمان شعبانی و عباس شعبانی به عنوان همسر اول الهام چرخنده نام برده می شود.

او برای بار دوم در سال ۱۳۷۵ وقتی ۱۸ ساله بود با فرشید نوابی بازیگر ۱۹ ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی هم یک فرزند بنام ارسطو می باشد.

با وجود اینکه سال ۱۳۹۲ در سریال پروانه با همسرش فرشید نوابی همبازی بود اما چند هفته بعد و نزدیک عید نوروز همان سال خبر طلاق این دو منتشر شد.

در شهریور ماه ۱۳۹۶ الهام چرخنده خبر ازدواج سومش را رسانه ای کرد. سید محمد درویشی از روحانیون است که تحصیلات حوزوی دارد و همسر سوم خانم الهام چرخنده میباشد که به تازگی با هم ازدواج کرده اند و در حال حاضر در شهر کربلا اقامت دارند.

ماجرای چادری شدن

نوروز سال ۱۳۹۳ وقتی ۳۶ ساله بود با انتشار یک ویدیو با پوشش چادر و تبریک عید به رهبر انقلاب خبر از چرخش ناگهانی روحیات اش داد. همین اقدام با حمایت گروهی باعث شد او بعنوان سمبل تبلیغاتی چادر شروع به فعالیت های اجتماعی کند ، وی در مراسم اکران های دانشجویی جشنواره مردمی ادعا کرد که ۳٬۹۰۰ نفر با کمک او حاضر به استفاده از چادر شده اند.

توهین ناموسی!

او در یکی از سخنرانی های خود در دانشگاه برای دانشجویان از حضور آنجلینا جولی در افغانستان صحبت می کرد که یکی از دانشجویان از او پرسید که شما آنجا بودید؟! در این لحظه چرخنده با الفاظی ناپسند پاسخ داد : نه مامانت بوده!

او در دفاع از توهین خود به مادر دانشجو گفت : زدی ضربتی ، ضربتی نوش کن … وی باز هم ادامه می دهد کسی که اینطور میگه باید اینطور پاسخ بشنود.

ماجرای الهام چرخنده و گلشیفته فراهانی

وی در کنایه ای تند گلشیفته فراهانی را چنان کوچک خواند که به بیان خود او «اسمش را هم در خاطر نداشت». وی در مورد او گفت که در خارج لباس های نامرئی می پوشد «کنایه به ماجرای برهنگی اش» و اخیرا نیز مدعی شد که در یک فیلم «افغانی» برهنه شده است.

زینب زمان

او گفته است : بارها هم خودم و هم فرزندم کتک خوردیم و می دانم حفظ این حجاب و حسینی بودن سخت است ولی من راهم را انتخاب کرده ام چون از یک پاپتی پرگناه برگشته ام.

از حضرت زینب و امام حسین کمک گرفته ام و فکر می کنم در برابر سختی های حضرت زینب که ایشان را در خار مغیلان کشیدند من کسی نیستم.این سختی ها چیزی نیست و همه می توانیم زینب زمان خود باشیم.

ما مسلمانان و شیعیان بزرگانی چون حضرت خدیجه و زینب و فاطمه را به عنوان قهرمانان واقعی داریم و نباید اسیر سلبریتی ها که هیچ عمقی ندارند و تو خالی هستند شویم.

ماجرای افشاگری خواهران منصوریان

در سال ۹۷ خواهران ورزشکار منصوریان افشا کردند ۴ سال پیش خانم چرخنده با وعده پول آنها را چادری کرده اما بعدا به وعده هایش عمل نکرده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.